Modjo - LadyOriginally posted by polle
yoo weet iemand hoe zo een nummer heet... ik denk uit 2000 ofzo, ik weet alleen dat je in die clip, zie je zo een jongetje een model vliegtuigje bouwen.. en later gaat ie er buiten mee spelen.. en je ziet dat hij naar tv kijkt, waar een paar mafkezen in een grijs pakkie op een wolk staan...
tis een soort dance alleen dan 10x beter
Originally posted by Dhr Projectx17
jullie moete die cd van bounzzzz eens (kopen) staan leuke nummer op van ''vroegahh''
Originally posted by Nicolás
Modjo - Lady
0?Originally posted by Tim
Nee das is em niet,..Stardust, muziek klinkt beter met jou
Originally posted by SanderB
Iemand die weet hoe DIT nummer heet?? Ik MOET 'm echt hebben, hij is zooo relaxed. Volgens mij komt ie van een hele oude IT cd ofzo.
Originally posted by Tim
Nee das is em niet,..Stardust, muziek klinkt beter met jou
Originally posted by SanderB
Iemand die weet hoe DIT nummer heet?? Ik MOET 'm echt hebben, hij is zooo relaxed. Volgens mij komt ie van een hele oude IT cd ofzo.
Molokko, Galleon enz?Originally posted by polle
hmm wie kan mij aan meer van dit soort nummers helpen??
ik heb al
cassius - 1999
armand van helden - you dont even know me
modjo - lady
en nu dus stardust
tzijn allemaal nummers in dezelfde sfeer van paar jaar trug, echt dik chillle muziek
Originally posted by HasjSNAke
Bekende Melodie, ik weet dat ik em ergens op me HD heb, dus ik ga straks ff dat soort stijl nummertjes door, en dan laat ik het nog wel weten. Klinkt me bekend in de oren in ieder geval.
Jones and Stephenson - The First Rebirth [ Bonzai Classics ] :!Originally posted by Hessman
Ik zoek al een hele tijd een nummer dat op de reclame van Defqon 1 werd gedraaid.. precies op dat stuk van dj's als promo, king bass & matthew etc.. maar kom er maar niet achter welk nummer dat is..
Weet iemand dat
thanks