Dance parade middelburg

Advertisement - register to remove this

Het was afgelopen jaren niet zo gaaf imo. Ik woon er 6 km vandaan dus zal er wel zijn mgoed. :p

Misschien dat het wel toffer is aangezien de line up een stuk beter is.
 
Middelburg sucks big time.. Wat een dooie stad is dat zeg.. Ik ging laatst op het terras om 22.00 uur ff wat drinken daaro gaan ze sluiten..
 
woon in middelburg :W was er vanmiddag en het was niet zo geweldig imo , laatste jaren is het indd niet zo geweldig maarjah misschien wordt het vanavond wel beter ik ben er niet iig :p
 
Vassago said:
Wel voor de wijven hoor :~

Nylez nog gemeet ook :p




8P haha ja dat was mooi. Het was trouwens echt te tof!

Paar foto's:

Onze wagen
image.php

Jesselyn & mc Apster
image.php

Jesselyn
image.php

Super chick in het midden ( vriendin van Jesselyn ) ze moest er van mij even tussen gaan zitten zodat iedereen zou zien hoe lekker ze was 8P
image.php

Feestje
image.php

Lady's
image.php

Rudolf chick :p
image.php


Vassago said:
Wel voor de wijven hoor :~
Ja wie was die chick nou :)
 
en dan moet dan de nederlandse loveparade voorstellen, zo te zien is de opkomst toch maar magertjes..

in belgië was er een opkomst van +300.000 (vorige edities waren nog drukker, dit jaar was het in de stad met grootste criminaliteit en werkloosheid)
 
Nee, S'am, ik zie FastForward in Rotterdam meer als de NL Loveparade. Dit is er nog maar sinds 3 à 4 jaar. Het is wel telkens drukker volgens mij. :)

Die chick is een vriendin van een maat van mij, goed te doen dacht ik zo, zeker op t strand 8)
 
Vassago said:
Die chick is een vriendin van een maat van mij, goed te doen dacht ik zo, zeker op t strand 8)

Die was zeker prima ja :W

Maar die vriendin van jesselyn en jesselyn zelf waren ook echt super!
 
Back
Top