Dance Parade 2008

Aanwezig denks, focking dichtbij. Weet iemand hoe het zit met dat alcohol verbod? Tenminste, hoe streng ze erop controleren, want gezopen word er toch wel.
 
kan der jammergenoeg niet bij zijn.

Men baas wou dat ik in londen bleef :(

2 maten van mij moeten het licht en geluid doen op 2 wagens dus was wel tof geweest (H)

Maar helaas!
hoop voor de mensen die wel gaan dat het weer een beetje mee wilt zitten!
 
denk niet dat ik ga. ga kapot van de keelpijn atm en weet precies hoe t gaat: mdma wazig daar rondlopen, 30 liter bier op, en 100 sigaretten. Dan is mn keel morgen helemaal exit :D
 
Ik heb ook goed pijn in mn keel en een dichte neus door de snot, maar vorig jaar was zo vet dat ik het nu echt niet wil missen :p
 
ik vond er vorig jaar echt geen fuck aan, heb alleen maar in cafeetjes gezeten toen.

de huidige route is gewoon gaar. De 'oude' coolsingel route was tof, en dan de erasmus over richting kop van zuid.
 
Erasmus brug over was echt vet, lekker dat ding laten bewegen op "Nirvana - Smells like teen spirit" :W

Nu gaan ze een tunneltje door, beukt ook goed iig :p
 
soooow, ik ben net terug van Roffa + afterparty ergens anders 8)

was echt kkkkkkk bruut, heb meegelopen met de pioneer truck als "Truck Support" :D
 
Jah.. Muziek 8P

Ik heb me goed vermaakt, mn vriendin stond op een wagen te showen en ik liep dus met pioneer mee hele dag hardstyle beuken 8P
 
Back
Top