FFWD Dance Parade

IK ben nog nooit naar zo'n danceparade geweest, maar leg me nou eens uit, ik kan er namelijk met me kop niet bijkomen hoe je nou lekker los kan gaan als je constant aan het lopen ben, tuurlijk rijden die auto's langzaam, maar mij lijkt het gewoon sucken. Iemand die mij kan ompraten? :)

ik kwam dj paul elstak nog tegen op straat, later stondie te draaien op de decibel kar 8)

maare, waar kan ik foto's vinden?

Ik ben dr ook geweest , vond het erg gaaf (die erasmus brug bewoog trouwens ook erg grappig :+). We hadden trouwens wel geluk met het weer , aangezien ze behoorlijk bagger weer voorspelde...

nog iemand een nokia 7250i gevonden kwijt geraakt toen er vecht partij ontstond en ik vriendin weg trok eruit nu telefoon loos en blauw oog ook flinke klappen met bier fles op me rug gekregen maar voor de rest was wel lachen alleen altijd dat knokke :@ :(

heineken787 said:
nog iemand een nokia 7250i gevonden kwijt geraakt toen er vecht partij ontstond en ik vriendin weg trok eruit nu telefoon loos en blauw oog ook flinke klappen met bier fles op me rug gekregen maar voor de rest was wel lachen alleen altijd dat knokke :@ :(

was die vechtpartij toevallig bij pathe? want daar zag ik wel iemand slaan met bierflesje. die vervolgens een dikke gummiknuppel in ze lek had liggen van een vrouwelijke agente

nee was op witte de withe straat op de hoek waar ook vecht partij met politie is geweest toen ik daar me vriendin vandaan trok had ik het opeens gedaan en werd ff geslagen maarja leef nog dusss

maare als iemand me tel heb gevonden of weet wie hem heb laat aub ff weten staat natuurlijk beloning tegen over
mzzl

Dance parade was zwaar kick!
hard gestampt, veel gezopen enz.
decibel truck draaide goed, vooral aan het eind :)
hier wat foto's van de rellen

relle.jpg

vriend van me kreeg klappen :S:S
relle_johan.jpg

relle_me_1.jpg

relle_paal.jpg

rellen9.jpg

@ Titera,had je vriend ook witte veters in zijn kisten ... dan ben is het wel een echte gabber (lees: dan verdient hij kletsen te krijgen)

Back