Dance nummers...

Sorry maar dit is maybe beetje een warez request maar...

Je hoort best vaak het nummer van tiesto op de radio...

Remember the summer ... maar dies niet echt te vinden?

Iemand ? :-:

van wie is dat nummer "what comes around just goes around" en het is een redelijk nieuw nummer en die clip was in een tunnel ofzo...

Originally posted by Tim
van wie is dat nummer "what comes around just goes around" en het is een redelijk nieuw nummer en die clip was in een tunnel ofzo...

Timo Maas, met best hevige bass? Of is er een cover van uitgebracht?

Originally posted by Tim
Die is idd van Timo Maas! Heet 'To get down'
Die tekst komt ook voor in zo'n vaag pop-rockliedje van vroeger, maar lijkt me logisch dat je die niet bedoelde ;)

ik weet niet of het al is gevraagd, maar ik had nie zo heel veel zin om dit hele topic door te lezen.
Maar dat nummer van Bryan Adams, everything i do... daarvan die remix versie, dance nummer...
Die kan ik nergens vinden, en die vind ik toch wel erg lekker, weet misschien iemand hoe die heet? :*

Originally posted by hebo-aeroxje
Sorry maar dit is maybe beetje een warez request maar...

Je hoort best vaak het nummer van tiesto op de radio...

Remember the summer ... maar dies niet echt te vinden?

Iemand ? :-:

P.O.S. - Remember summer sun

Nieuwe cd van sasha 'airdrawndagger' heerst zo zwaar en vooral nr 2. heet Mr. tiddles geschreven door A. Coe (sasha) C. May (Charlie May)

ik zie nu dat ie uit 2002 komt, iig hij ligt niet zo heel lang bij de freerecord hier. Sasha draait echt relaxed heb nog een Globalunderground cdtje van em liggen :)

Dat is het probleem, ze zijn allemaal vet! maar:
alles van Danny Howells vind ik vet,
de nieuwe GU025 van Deep Dish is ook zeeeeeer goed,
GU022 is ook relaxed (dave seaman)
GU013 (sasha ibiza) ook erg vet...

aaah ik kan niet kiezen! 8P

Back