Dance nummers...

Kvind hardcore ook wel lekker hor, maar hardstyle (of hardbass hoe je het ook wil noemen) vind ik net wat beter bij mij passen! :) Heb lang moeten zoeken naar 'mijn' muziekstyle en heb em dus bij hardstyle gevonden! :)

Ow ja wat ik ook nog kwijt wil: SIGMA HEERST! :P

Heb jij een live set van Lorenzo de Preti dan?? Ben ik echt naar op zoek, maar kan m maar niet vinden @ SLSK.

Het nummer Fuel (Plasma EP) is echt één van de betere nummers van m vind ik, stampt t gehele nummer lekker door.

En hulde aan Daniele Mondello, zijn scratch techniek is verbazing wekkend. Had laastst gehoord dat hij een keer op 6 decks tegelijk aant draaien was, lijkt me best beetje "lastig".

Originally posted by GiGi
Heb jij een live set van Lorenzo de Preti dan?? Ben ik echt naar op zoek, maar kan m maar niet vinden @ SLSK.

Het nummer Fuel (Plasma EP) is echt één van de betere nummers van m vind ik, stampt t gehele nummer lekker door.

En hulde aan Daniele Mondello, zijn scratch techniek is verbazing wekkend. Had laastst gehoord dat hij een keer op 6 decks tegelijk aant draaien was, lijkt me best beetje "lastig".

Neej kheb geen sets van Lorenzo de Preti :mad: 8P

Last edited:
Hardstyle is niet spannend. Ik heb hier toch wel 10 gig aan Hardstyle livesets. En 50% van elke liveset zijn allemaal dezelfde nummer en vaak ook nog op dezelfde manier gemixxed.

Je kan zeggen wat je wil maar t is wel zo. En als je t niet geloofd dan kom je maar langs en dan zal ik t je laten horen ook :P

Laten we met zun alle maar gewoon weer verder gaan met het noemen van dance nummers :P daar is dit topic tenslotte toch voor...... We weten het nu toch wel dat de meningen erg verdeeld zijn! :)

Originally posted by M/\RC!
knip, stukkie over ita hardstyle

Ach ja XQ italy was dus italiaanse hardtsyle he, alleen mondelo vond ik wel lekker hard(bass) beginnen maar die zakte ook in naar mate de set vorderde. En brain ovulation is dus op die manier gehyped, iedereen kent die liedjes, dat ze niet vaak in nederland komen is jammer maar helaas. Iedere hardhouse dj draait die plaatjes en dat is een kenmerk van hypen ;).

reken mij ook maar bij gelukkigen die er aanwezig was :)

Waar plaats jij mensen zoals Daniele Mondello, Lorenzo de Preti, Claudio Diva, Brain Ovulation, Miss Groovy, Super Marco May, Zenith DJ, DJ Vortex of Viviani. PLaats je dat ook onder de Hardbass.

Ik vind die Italiaanse Hardstyle echt goed, vooral de stijl van Mondello en De Preti. BO heeft veel oude hardcore kicks erin, maar beuQt wel lekker.
Zenith vind ik af en toe wel goed. Super Marco May heb ik nog nooit een liveset van gehoord, maar schijnt goed te zijn.

Die plaats ik dus onder de ita hardstyle, wel jammer dat je vraagt om ze te plaatsen, dat hokjes denken is ook 1 van de dingen die dance naar de kloten helpen.

maarja ik zal ook maar eens even mijn inbreng doen wat ik nou op dit moment de lekkerste nummers vind:

E-Craig - Drum beats (hard dub mix)
Solar stone - solar coaster (midway remix) (origineel is ook :W )
Glenn Wilson - Battlefield (Glenn Wilson rmx)
The ROC project - Never (Tiesto remix) en (filterheadz remix)
Chronic Twins - Chronical principles (Kay D Smith rmx)
Spectrosonic - Moonshine (Vac-scene remix) = van broer van ferry corsten
James Holden - Nothing (93 returning remix), al eens eerder genoemd maar zo ontzettend mooi dat ie een 2e notitie verdiend

sommige nummers als iest ouder maar wel goede nummers, nog even een intro tip, regelmatig gebruikt door dj's op TE |(

Viframa - Christalle (Katana's intro mix)

voor de grap:

justsayno.gif

8P

Hij heet Taunus :) De Ford remix vind ik ook wel vet en die Mustang mix ook wel :P

Oepss foutje, ik heb idd de Ford Remix, originele vind ik beetje sloom, mag ietsje sneller alst aan mij lag.

Kep ook net de nieuwe cd van Pavo binnen, ik dacht dat ie net zo soft zou worden als zn vorige (met The Prophet) maar deze valt opzicht nog wel mee.

Oepss foutje, ik heb idd de Ford Remix, originele vind ik beetje sloom, mag ietsje sneller alst aan mij lag.

Kep ook net de nieuwe cd van Pavo binnen, ik dacht dat ie net zo soft zou worden als zn vorige (met The Prophet) maar deze valt opzicht nog wel mee.

Voor snelheid heb je altijd nog de pitch-control progammatjes! :P

Khad die cd ook ff van slsk getrokken en vond em ook niet echt slecht opzich! :)

weet iemand hoe dat dance nr met dat nr van osama erin heet?
nr van osama die ene met airforce come and flatten your home..

schijt nr maar wel grappig :D

Voor snelheid heb je altijd nog de pitch-control progammatjes! :P

Ben ik niet echt bekend mee met die proggies, zitten die standaard op je comp of kan je die ergens downen??

Ben ik niet echt bekend mee met die proggies, zitten die standaard op je comp of kan je die ergens downen??

Nee ken je downen als het goed is, alleen is niet zo bijzonder ofzo hor!

Ook wel lachen :)......

Bass D And King Matthew - Live @ Houseqlassics 02-22-03
Darkraver - Live @ Houseqlassics 02-22-03
Dj Buzz Fuzz - Live @ Houseqlassics 02-23-03
Franky Jones - Live @ Houseqlassics 02-23-03

Back