Hmm Brain Ovulation gehyped?? Ze zijn pas 1 keer in NL geweest enne denk dat 95% van alle breezers der nog nooit van heb gehoord, hoogstens hun nr Only Kick/Kicks & Bass/ en die laatste remix van Schwarzende! Hun knallen toch best wel hor!
Danielle Mondello :W Zijn maar weinig dj's op deze aarde die zo technisch zijn als hem! Duidelijk petje af voor hem!
Trance Generators ben ik zelf ook een groot voorstander van, heerlijke sound hebben hun! 8)
Zenith: Heeft erg goede nr's gemaakt, Musica Che Domina, I'm Your Dj, Scream.... Stuk voor stuk gouwe ouwe hardstyle nr's! Qua draaien vind ik em niet zo super, tenminste heb em 1 keer gehoord @ XQ en toen vond ik der niet veel aan!
Wie de laatste tijd wel echt gehyped wordt is Super Marco May! Echt waar toen ik hem voor het eerst hoorde op XQ dacht ik......Mijn nieuwe held is geboren!
Maar in de loop der tijd is dat standpunt toch echt afgenomen! Echt waar tis fantastisch om naar die kerel te kijken als hij aan het draaien is! 8) Net een dirigent! :# Maar bijna al zijn sets lijken op mekaar, das dan wel heel erg minder! Vond zijn set op Loudness afgelopen zaterdag erg lijken op zijn set op XQ! En hij draait nu volop vaak in NL, het speciale is dan weg bij mij!
Zoals je boven ziet ben ik een groot voorstander van Italiaanse Hardstyle....en ik kan denk ik haast wel zeker stellen dat mensen die @ XQ Italy zijn geweest, weinig betere hardstyle feesten zullen meemaken! :W Dus Vass en Sjoerd jullie zijn ook één van de gelukkigen geweest!
Als er ooit weer zo'n line-up komt als XQ Italy ben ik der gegarandeerd!