Dance nummers...

Originally posted by M/\RC!
minimalistix misschien? ff zoeken op de naam, ken ff niet zo 1/2/3 op de titel komen..

close cover cker ? klote lied...
ben nu niet @ home, maar zoek maar eens op G-Town madness op kazaa, vind toch maar 1 nummer ofzo :D knake netwerk :P

Gezocht: Een nummer met een sampletje uit een dance/happyhardcore nummer, sampletje gaat zo: Your body, my body, everybody move their body... Het is echt zon kroegnummer (voor de mensen uit Ehvn: t wordt regelmatig gedraaid in de parrot) Wie o wie helpt me aan de titel?

dance nation - words
dj ross - dreamland
parla&Pardoux - forever and ever
rimini project - another night
jan wayne - set me free
dj tatana - words ( dj Energy mix )
Starsplash - i wanna hold you
Dj Valium Feat Michael Zager - Lets All Chant 2002!

en de beste mixen:

alle: Deep Magic Dance mixen
alle: Studio 33 mixen

Last edited:
Originally posted by Nicolás
Gezocht: Een nummer met een sampletje uit een dance/happyhardcore nummer, sampletje gaat zo: Your body, my body, everybody move their body... Het is echt zon kroegnummer (voor de mensen uit Ehvn: t wordt regelmatig gedraaid in de parrot) Wie o wie helpt me aan de titel?

Kelvin - Dance 4 me baby

Dj Valium Feat Michael Zager - Lets All Chant 2002!

dance nummer is niet het orgineel wat jij bedoelt maar wel leuker trance achtig :)

Originally posted by Nicolás
Ernstig bedankt man!

np als je nog wat zoekt vraag je maar ben wel aardig op de hoogte van nummers die hier nog uit moeten komen en die toch wel gaaf zijn :) daar sta ik om bekend in de disco's waar ik draai :)

Originally posted by Tim
het album van Justin timberlake is onwijs vet...
ik vinnem nou juist behoorlijk tegenvallen.... als je like i love you hoort verwacht je behoorlijk wat maar de rest van het album is niet echt boeiend...

Back