Dance nummers...

Originally posted by Ozdorp
Vaynetraxx - seduction

dies wat minder :) maar waar ken je die shit van?

die heb ik ook..
Ken ik van een site [stuff2002]

edit: nowald - cocaine is bruusk :W

gelijk ook ff die andere 2 nummers van je site gehaald :)

Die vaynetraxx is al vet lang een van me beste vrienden, en we produceren al tijdje :) DIe Nowald - cocaine hebbik zoon jaartje terug gemaakt, en die andere 2, meer wat terror achtig zijn van half jaartje terug :)

Btw, staan hier ook nog wat oudere dance/club nummers in het topic? Zo uit '91 - '94? Die zijn namelijk best wel ultimate... Dus als iemand nog wat weet, gooi maar even neer :)

Om maar even een beginnetje te maken:
Pancake - Don´t turn your back on me
Komt van Clubclassics CD2, supercd en een supernummer :W

mja jebedoelt beetje turn up the bass, en de houseparties cds enzo, mja das wel lagge opzich, de echte oorsprong van de house, maar dan vind ik de parkzicht sound beter, de beetje oldskool achtige dingen met een harde touch :P

Originally posted by Aeroxruud
lipstick - i'm a raver
nakatomi - children of the night

dat soort nr's? :)

ik zoek ook zon nummer als 'im a raver' het nummer stond op happy hardcore 2,3 of 5 alsi emand die tracklists ff zou willen inscanne, daarmee zou je me een groot plezier doen kank ff kijken welke het ook alweer was want als ik de naam zie van het nummer ken ik hem denk ik wel.

dankje sanderB geweldige site waar ik veel aan heb! n:W :W :W :W :W

en liedje wak zoek is volgens mij final fantasy - control my fantasy :? in ieder geval met zon heel blij deuntje tussendoor wat btje lijk op die van 'have you ever been mellow'

oja en T.N.T. - Let's Get Together (Radio Mix)

hij staat op happy hardcore 1,2,3,4,5

BVD

greeeetz:?

Last edited:
Wie heeft dit nummer voor mij:

TNT - Let's Get Together

Als iemand hem heeft op cd of op hd, please neem ff contact met me op, mijn dank is dan zeer groot!!

Ik ben ook op zoek naar een nummertje.......

Het is een nummer van ik denk tussen de 1 en 3 jaar oud en het kwam van een belgische reklame van ik geloof mobistar......

In de clip van het nummer zag je allemaal vulkanen enzo

het is een trancenummer

Wie weet het??????????

Back