Die vaynetraxx is al vet lang een van me beste vrienden, en we produceren al tijdje DIe Nowald - cocaine hebbik zoon jaartje terug gemaakt, en die andere 2, meer wat terror achtig zijn van half jaartje terug
Btw, staan hier ook nog wat oudere dance/club nummers in het topic? Zo uit '91 - '94? Die zijn namelijk best wel ultimate... Dus als iemand nog wat weet, gooi maar even neer
Om maar even een beginnetje te maken:
Pancake - Don´t turn your back on me
Komt van Clubclassics CD2, supercd en een supernummer :W
mja jebedoelt beetje turn up the bass, en de houseparties cds enzo, mja das wel lagge opzich, de echte oorsprong van de house, maar dan vind ik de parkzicht sound beter, de beetje oldskool achtige dingen met een harde touch
ik zoek ook zon nummer als 'im a raver' het nummer stond op happy hardcore 2,3 of 5 alsi emand die tracklists ff zou willen inscanne, daarmee zou je me een groot plezier doen kank ff kijken welke het ook alweer was want als ik de naam zie van het nummer ken ik hem denk ik wel.
dankje sanderB geweldige site waar ik veel aan heb! n:W :W :W :W :W
en liedje wak zoek is volgens mij final fantasy - control my fantasy :? in ieder geval met zon heel blij deuntje tussendoor wat btje lijk op die van 'have you ever been mellow'