This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
Net ff gekeken voor de zekerheid maar gelukkig zit die er als ik me veer inveer meer als 4 a 5 cm en er komt een kap overheen dus als ik inveer kan die alleen tegen me kap aan komen maar dat gebeurt als het goed is niet
 
Zat net ff een setupje samen te stellen en zoiets moet het ongeveer gaan worden
doel: 15 PK

Stage 6 cilinder/Athena Vlinder/MK ProRace 2
Yasuni C20
Mikuni 24 Flatside
Malossi MHR2000
Hebo Verstelbaar
Malossi Kevlar V-Snaar
Malossi Overange Poelies
Malossi VL-14
Doppler As/Power One
C4 Kunstofkooi
Seletra Binnerotor
Twin Air filter
Home made Wigje
 
zeer bruut die booskijkers maar het lijkt indd dat ze niet 100% symetrisch zijn.. maar komt goed heb er wel vertrouwen in ga deze special ook volgen
 
Mizzle said:
Hoe heb je die Booskijkers zo netjes gekrege? Ziet er echt wel Strak uit...
Succes kerel..

Door een gleuf te maken in de kap bij de rand en daar gewoon wat plastic doorheen te leggen en polyerstere.
Heb er nog wel een vage foto van: (zie links)
 
davor_88 said:
Door een gleuf te maken in de kap bij de rand en daar gewoon wat plastic doorheen te leggen en polyerstere.
Heb er nog wel een vage foto van: (zie links)

heb je meer foto,s ik snap je wel beetje maar heb je het opgevult met plamuur of polyester ?
 
Ap. said:
jij bent echt zo dom :L
jongen hij legt het half uit ik snap ook wel dat je met polyester nix kan op vullen maar het staat er niet bij met plamuur ofzo als hij de zin nou af maakt duz zeik niet :|
 
ik heb de booskijkers nl gemaakt: het is eigenlijk heel simpel, eerst een gleuf gevreest in het "koplampomhulsel'' toen er een stuk plastic (stuk van een statiegeldfles) ingeschoven, deze uitgemeten en symmetrisch gemaakt, toen poliester doeken over dit plaatje heengelegt, aan de voor en 8erkant, gezorgd dat het sterk was en toen plamuur gebruikt, deze opgeschuurd met een schuurblok en hem later ''scherp'' gemaakt met een vijl.... that's it (3.5 uur werk incl. w8en op drogen)
 
beetje jammer dat je veel dezelfde aanpassingen aan je phantom hebt als mij: gepolijste SR velgen en gecleande achterkap ... maar goed, ik weet niet wie er eerder mee was en dat boeit ook nie. In ieder geval heb je wel zeer strak werk geleverd, volgens mij zijn je velgjes strakker dan de mijne, en ik krijg al veel complimentjes succes ermee... ik ga hem volgen
 
jonge kijk naar elke phantom die hier staat...allemaal sr velgen...is gewoon mooi ik heb ze ook onder mun phantom...beter goed gejat dan slecht bedacht

maar je booskijkers zien er zeker vet uit
 
Last edited:
Ik snap niet waarom jullie het topic van deze jongen zo verzieken. De mensen die het meeste zeuren over naäpen zie je toch nooit op een meeting...
 
ErwinB said:
Ik snap niet waarom jullie het topic van deze jongen zo verzieken. De mensen die het meeste zeuren over naäpen zie je toch nooit op een meeting...


ja idd...iedereen neemt het toch over van elkaar en hoevaak kom je elkaar tegen!?!?
Maarem Zjaakie..je was zeker nie de eerste hoor :+
toen ik een paar jaar geleden begon met mn phantom had ik er al SR velgen onder dus ja :X
Maja mijn phantom is nu verkocht :'( ben val plan om een nieuwe op te gaan bouwen..en die zal dan alles moeten gaan overtreffen! :~

GEnoeg offtopic!
Deze phantom wordt wel wat!
SUcces...ik hou em zeker nog in de gaten!
 
 
Al is het idee hetzelfde , de uitwerking zal altijd anders zijn.
Je kan iets nog zo mooi vinden , het na-apen blijft dan als nog een kunst en een eigen stukje werk.

Ik vind het echt super gelukt
 
Leuk Setupje... Stage 6.. (dan bn je de man...)
Mjah home made wigjes.. K zal is voor al. voor je zoeken..
Komt goed man..
Ciao

 


ik heb al besloten om me velgen te laten coaten zoals er staat en hoe kan ik nou van jou die achterkap hebben als ik je project nooit heb gezien maargoed .. wat moet je anders doen met een phantom achterkap.
iederen heeft tegewoordig op een aerox ook zo'n monoseat en dat is ook eigelijk na apen en moet ik me scooter nou lelijk gaan maken omdat het anders niet orgineel is ik maak de scooter voormezelf dus ...
 
Status
Not open for further replies.