dat word dan moeilijk
ik zou tegen degene waarvan je hem koopt zeggen dat ie eerst de mankementen maakt voordat je hem koopt
compressie testen doe je door de motor rond te laten draaien , meet de kickstarter , dus die moet het doen. mits je dus een compressiemeter gebruikt.
ook kun je de cilinder loshalen en deze opmeten met een micrometerset om de cilinder/zuigerspeling te meten.
deze 2 manieren zijn de enigste betrouwbare manieren om compressie en slijtage aan de cilinder te meten..
voelen kun je het niet , een compleet vastgelopen cilinder kan nog best goed aanvoelen dus daar kun je niet van uit gaan..
hij vroeg dus hoe hij het kon testen zonder de cilinder te demonteren..
dit kan dus niet als het kickstartrondsel en de elek. start het niet doen,
danku
ik geef hem 2 opties waar je wat aan hebt , dit zijn de enigste 2 manieren om BETROUWBAAR te meten en zeker te weten van hoe of wat..
wat TS niet wil doen interesseerd mij niet , hij wil goed advies toch?
ik ga niet mensen in de kont kruipen en ze gelijk geven omdat ze iets niet willen , ik zeg ze keihard de realiteit , en dat is waar we in leven
dat zegt ie in de bovenste reply(als dat een reply is)wie zegt dat het rondsel kapot is?
compressie testen doe je door de motor rond te laten draaien , meet de kickstarter , dus die moet het doen. mits je dus een compressiemeter gebruikt.
ook kun je de cilinder loshalen en deze opmeten met een micrometerset om de cilinder/zuigerspeling te meten.
deze 2 manieren zijn de enigste betrouwbare manieren om compressie en slijtage aan de cilinder te meten..
voelen kun je het niet , een compleet vastgelopen cilinder kan nog best goed aanvoelen dus daar kun je niet van uit gaan..