cilinder demonteren

mina-buxy

Well-Known Member
Hallo ik heb een probllempje met mijn maxpro 110cc 4takt pitbike.
Ik heb dus een gaar 4takt pitbike hok maar nou zou ik graag mijn cilinder eraf willen halen, maar het wil niet lukken al vanalles los geschoefd en gedaan maar krijg hem er niet af, wie kan mij vertellen hoe dit moet:D?
 
Advertisement - register to remove this

Dan moet je hem lostikken of als je heel mans bent iets ertussen steken. Hij zit niet 'bijzonder' vast, normaalgesproken dan.
 
sandor ik denk dat ik daar wat aan heb kan je ongeveer uitleggen waar die zitte en hoe ik dat los haal heb namelijk van die 4takt hokjes 0.00% verstand wat dat betreft.
 
lange bout voor je bougie loshalen, die gaat door de hele cilinder kop heen, dan kan je het ronde dekseltje links van de cilinderkop loshalen.

en dan zie je een tandwiel zitten met 2 of 3 boutjes. Deze haal je los en dan kan je het tandwiel van de nokas afhalen, en dan de cilinderkop demonteren
 
oke rop danku, als ik dan me cil kop er af heb, kan ik ook me cilinder zelf eraf schuiven neem ik aan?
P.s. heeft iemand ervaring met het merk maxpro kan er namelijk maar heel wijning info over vinden. graag wat info dan over kwaliteit en degelijkheid
 
Dan moet je even het grote tandwiel van je distributie uit de ketting pakken. en dan halverwegen de cilinder aan de kant van de distributie zit nog een boutje. Dezez ook los halen en dan kan je de cilinder er ook afpakken. (achter dit boutje zit een gelijderwieltje)
 
ja bedankt het is me gelukt. eigelijk allemaal heel simpel, maar je moet het maar net weten. iemand die hier weet waat ik diverse onderdelen kan bestellen voor een maxpro 110cc semi automaat.
 
Back
Top