eurokit
Broem Broem Pff Pff
Ben op zoek naar wat gebruikers informatie.
De vraag is eigenlijk alleen gericht aan de mensen die een grotere cilinder dan 50cc hebben gemonteerd op hun GY6 scooter.(China)
(aangezien ik vermoed op 50cc geen verschil te gaan ontdekken, en het dus ook geen zin heeft om dit mee te nemen in de gestelde vraag)
Andere scooters 4takt mogen mee doen, maar zoek de informatie echter meer richting het 139QMB blok en alles wat daar in de buurt komt.
Wat ik wil weten:
- Welke scooter je hebt?(merk en type)
- Welke motorblok heeft je scooter? (piaggio, sym, GY6 139QMB)
- Welke cilinder je hebt gemonteerd (dus hoeveel CC en het merk van de cilinder?
- Welke sproeier je hebt gemonteerd bij die afstelling?(of de sproeier waarop die het beste reed)
- En of dat je de zuigerveren los in de cilinder hebt gehad en zuigerveren speling hebt aan gepast en of
Dat je niks hebt aangepast en de cilinder dus zo kon monteren en dus gelijk prima mee kon rijden.?
(dus dat je alleen de zuigerveren hebt geklokt op de zuiger)
Waarom ik dit vraag is, omdat ik de kwaliteit van cilinders wil kunnen bepalen en dat er onderling verschil zitten tussen een 63cc cilinder en een 72CC cilinder
en een 72cc vs 85cc cilinder.
Graag het dik gedrukte even over nemen op je berichten venster en graag de vragen in vullen.
Hoe meer er mensen het invullen hoe beter ik de inzicht krijgt wat de kwaliteit van een cilinder is.
De vraag is eigenlijk alleen gericht aan de mensen die een grotere cilinder dan 50cc hebben gemonteerd op hun GY6 scooter.(China)
(aangezien ik vermoed op 50cc geen verschil te gaan ontdekken, en het dus ook geen zin heeft om dit mee te nemen in de gestelde vraag)
Andere scooters 4takt mogen mee doen, maar zoek de informatie echter meer richting het 139QMB blok en alles wat daar in de buurt komt.
Wat ik wil weten:
- Welke scooter je hebt?(merk en type)
- Welke motorblok heeft je scooter? (piaggio, sym, GY6 139QMB)
- Welke cilinder je hebt gemonteerd (dus hoeveel CC en het merk van de cilinder?
- Welke sproeier je hebt gemonteerd bij die afstelling?(of de sproeier waarop die het beste reed)
- En of dat je de zuigerveren los in de cilinder hebt gehad en zuigerveren speling hebt aan gepast en of
Dat je niks hebt aangepast en de cilinder dus zo kon monteren en dus gelijk prima mee kon rijden.?
(dus dat je alleen de zuigerveren hebt geklokt op de zuiger)
Waarom ik dit vraag is, omdat ik de kwaliteit van cilinders wil kunnen bepalen en dat er onderling verschil zitten tussen een 63cc cilinder en een 72CC cilinder
en een 72cc vs 85cc cilinder.
Graag het dik gedrukte even over nemen op je berichten venster en graag de vragen in vullen.
Hoe meer er mensen het invullen hoe beter ik de inzicht krijgt wat de kwaliteit van een cilinder is.