Cilinder Airsal T6

oke ik ook binnekort als ik de airsal heb. 1:30 .Hmm dus bewerken zal wel moeten en dan beetje rustig doen met de cilinder niet te veel jagen enz.
 
Originally posted by ProjectSonic
oke ik ook binnekort als ik de airsal heb. 1:30 .Hmm dus bewerken zal wel moeten en dan beetje rustig doen met de cilinder niet te veel jagen enz.
waarom koop je dan een 70 als je er niet mee wil jagen?:?
 
Last edited:
Hij bedoelt misschien dat hij een nieuwe cilinder heeft die ingereden moet worden.
Dus dat hij daarom niet gaat jagen, maar rustig aan gaat doen.
 
Als je een cilinder bijwerkt hoef je hem eigenlijk niet meer veel in te rijden. En het is een alu cilinder dus inrijden is bijna niet nodig. Dus lijkt me sterk als hij het dan over inrijden heeft.
 
Ik hoor ook alleen maar .''Airsal is brak'' (toen had ik hem net gekocht ).nu zal ik er wel mee moeten rijden .en het liefst lang mogelijk.iedereen in omgeving zegt tegen mij dat die naar 1000km de pan uit gaat. :| heb geen idee of dat waar is.! Daarom wil ik er eigelijk wel zo veel mogelijk aan doen om dat allemaal te verkomen (warmlopen,brokkelen,enz ).Daarom d8 ik eerst goed inrijden :D
 
Vriend van me heb een 70 Airsal Alu vlinder op mina,en met deze cilinder heeft ie nog geen problemen gehad.

Deze cil is zelf "afgewerkt" ,word goed gesmeerd en goed warmgereden dan zijn er geen problemen .

Dus een leuk cilindertje voor weinig :W
 
Originally posted by Sonic_Tuning
Ik hoor ook alleen maar .''Airsal is brak'' (toen had ik hem net gekocht ).nu zal ik er wel mee moeten rijden .en het liefst lang mogelijk.iedereen in omgeving zegt tegen mij dat die naar 1000km de pan uit gaat. :| heb geen idee of dat waar is.! Daarom wil ik er eigelijk wel zo veel mogelijk aan doen om dat allemaal te verkomen (warmlopen,brokkelen,enz ).Daarom d8 ik eerst goed inrijden :D

Groot gelijk heb je hoor! Ding gewoon goed inrijden dan blijft i heus wel heel.. Er wordt veel gelult..

Je moet scooterracers niet met stratgebruikers vergeleiken.. In de scooterrace rijden ze hun cil idd niet in.. Maar @ straat maak je VEEL kmers.. Joost had eerst z'n Hebo NG ook slecht in gereden en dat was HEEL goed te zien.. Toen laten diamanthonen nieuwe zuiger en getuned.. toen goed ingereden nu nergens probs mee...

Dus inrijden dat ding
 
Originally posted by Enrico@nrg
Heb je zo een airsal wel eens vastgehad? Dan praat je wel anders or...

Jep..

Boyd en ik stonden er toen de tijd @ JPS eventjes naar te kijken en geloof me ik schrok me kapot van de afwerking.. welkelijk ELKE poort en vooral de spoelpoorten waren echt super brak afgewerkt..

Ding moet je gewoon (laten) afwerken dan zal het heus wel heel blijven hoor..
 
Back
Top