Cilinder Airsal T6

zo als je al ziet bij glanenburg ziet die wand van die airsel cilinder er brak uit en mij ervaring is er ook niet echt super mee... kheb er tog wel 50 km plezier van gehad maar toen was ie al helemaal dood8P maar inderdaad kijk is naar een eurocilindro die zijn ook goed vooral betere wand...
 
Originally posted by MHR Aerox
als je een t6 koopt kun je het beste een evo zuiger erin doen zeggen ze correct me if i'm wrong

ja dat is wel sow dat je beter een evo zuiger kan nemen maar waarom een evo zuiger van 60 euro nemen als je cilinder ermaar 90 kost8P kan je lijkt mij tog beter een wat duurdere en betere cilinder nemen.. en voor peugeot zijn ook geen evo zuigerz en cilinders verkjgbaar:mad:
 
Originally posted by safilo_oxydo
ja dat is wel sow dat je beter een evo zuiger kan nemen maar waarom een evo zuiger van 60 euro nemen als je cilinder ermaar 90 kost8P kan je lijkt mij tog beter een wat duurdere en betere cilinder nemen.. en voor peugeot zijn ook geen evo zuigerz en cilinders verkjgbaar:mad:

EVO zuigers ed zijn natuurlijk wel verkrijgbaar.
 
Ik denk dat ik mij de hebo ga aanschaffen, is 50 pleuro duurder en is ook alu maar met kop bij... Deze cylinder heeft toch betere wand hé wil niet na 500 km alles al moeten veranderen...
 
iemand enige goed of slechte ervaringen van deze cylinder op een peugeot AC? Wil nl niet voor hebben dat ik deze na een maand al stuk rijd, roderen moet zeker niet echt aangezien het alu is of moet ik toch een paar km kalm rijden? Ga deze nl bestellen denk ik bij motorkit
 
in het begin gewoon een beetje rustig rijden, verhouding olie benzine goed hebben en goed warm laten draaien voordat je het gas echt los trekt. Dan zal je een leuke tijd tegemoet gaan met je cilinder :)
 
ik rij ook met airsal en had alleen ff een lek probleem bij de voetpakking int begin. zelf grondig bijgewerkt en hij loopt nu best aardig. voor de prijs is het wel de moeite waard
 
ik heb zelf ook een airsal cilinder gehad nadat me de koppakking 2 keer eruit geknald was heb ik m verkocht aan een vriend waar vervolgens 3 keer de koppakking eraan ging wel watergekoeld dan en de poorten zijn zeer slecht afgewerkt daar moet je dan echt wat aan doen maar als je dat gedaan hebt en hij loopt gaat ie wel goed
 
Ik denk dat ze de hebo ng bedoelen en die heeft vlinderpoort, maar is standaart vrij traag, maar naar een tune beurt heb je een goede snelle cilinder, maar dan is hij wel een stuk duurder als de airsall
 
Back
Top