Cilinder Airsal T6

Cilinder Airsal T6


D= 47.60mm, 70cc, aluminium, AC.
6 poorts 70cc cilinder, nu met zeer goede poortafwerking en zuiger.

Is dit een goede cylinder voor air cooled of ben ik beter met polini 70 giet? Tis voor een peug sf2 AC en heb yasuni R en 21 mm carbu

Moet hier nog een kop bij of zit die er al bij?

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Onzin, t6 schijnt prima te zijn. Sowieso, met wat werk kan een airsal hard knallen, look @ scooterracer's Aerox...
 
Originally posted by Rolf
Onzin, t6 schijnt prima te zijn. Sowieso, met wat werk kan een airsal hard knallen, look @ scooterracer's Aerox...

Ben niet van plan cyl te tunen wil gewoon weten of iet wel degelijk is en ij is goedkoop
 
Mischien ander merk waar kop al bij is dat goed werkt op een yasuni R met 21 mm dell ortho want mijn 70cc polini (giet) geeft meer power op een tecnigas!??? Maar heeft nu al dik 9000 km gereden dus is mischien is aan vervanging toe maar welke alu of giet is sneller dan de giet van polini en goedkoper zonder te laten tunen...
 
airsal schijnt toch een slechte wand te hebben en een slechte afwerking vanuit de fabriek. De prestaties zijn wel goed d8 ik op peug
 
mijn probleem nu is wat ik ook doe ik krijg mijn peug niet afgesteld, ik zet andere trekveertjes ( de rode op hebo koppeling) ik rijd 10 minuten goed en dan is het weer brakkig optrekken, kan er plz iemand een goede setup geven en geen tuning van cylinders want daar begin ik niet aan wat ik liefst zou hebben is zeer goed optrekken en een top van 90 ofzo op mijn teller dus zo'n 80 digi denk ik

Heb nu :
70 polini giet met al 9000 km (te veel?)
yasuni R maar moet hem mischien is uitbranden ofzo want zit er ook al een tijd op
Hebo koppeling
TP vario maar ga andere steken omdat deze weer eens uitgesleten gaat zijn...
21 mm dell ortho


Welke andere cylinder raden jullie me aan en zal er veel verschil geven als ik mijn spruitstuk zal vergroten / veranderen en zo ja waar kan ik ander spruitstuk verkrijgen(liefst belgie anders bestel ik het wel...

Als ik airsal T6 neem zal ik dan lang hiermee kunnen rijden en welke kop moet ik bestellen? Ik ga niet ori kop aanpassen...
 
Originally posted by glanerbrug
ga voor een gilardoni of polini w poort ofzo.
ik heb een airsal gekocht en na 300km was de wand al gaar:|

oké maar gilardoni is die er voor peugeot of die W- poort? kan je een goede cylinder geven (die niet te duur is) dat op scootparts staat? Ga vanavend nog bestelling doen...
 
zoals gezegt is airsall een goede cilinder (mits hij afgewerkt is)
kamaraad van mij scoorde ruim 14pk met 17,5mm en c16.
en zuigers zijn ook mega goedkoop.

best leuke cilinder maar werk hem goed af!!
 
Originally posted by ApriliaFreak
zoals gezegt is airsall een goede cilinder (mits hij afgewerkt is)
kamaraad van mij scoorde ruim 14pk met 17,5mm en c16.
en zuigers zijn ook mega goedkoop.

best leuke cilinder maar werk hem goed af!!
Wat bedoel je met afwerken en waar kan ik die zo goed laten afwerken hier in belgie? en welke kop?
 
pff wat een klus om iets te vinden. polini of gilardoni staan niet op scootparts voor peug.
maar ik heb wat anders :)

HR4000202 Cilinder Hebo.

D=47.60mm, 70cc, aluminium, AC.
Met alu. kop.
Past op oa: Peugeot Zenith, Buxy, Vivacity, Speedake, Speedfight AC, TKR, Squab, Geo.
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 141,95
 
Originally posted by glanerbrug
pff wat een klus om iets te vinden. polini of gilardoni staan niet op scootparts voor peug.
maar ik heb wat anders :)

HR4000202 Cilinder Hebo.

D=47.60mm, 70cc, aluminium, AC.
Met alu. kop.
Past op oa: Peugeot Zenith, Buxy, Vivacity, Speedake, Speedfight AC, TKR, Squab, Geo.
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 141,95

whoooooooolaaaaaa, deze zijn wel goed denk ik hé mmmmm had deze niet zien staan zag alleen gietjes :s thx dude zal mischien deze bestellen, maar aisal is wel goedkoper :p maar wat moet ik dan juist laten doen voor goed af te werken?
 
spoelpoorten zijn niet echt lekker afgewerkt. erg kartelvormig.
en uitlaatpoort tunen :)
hier een pic van mijn getunde t6 met brakke wand. Misschien laat je dat overtuigen;)
tuned%20airsal.jpg
 
Originally posted by glanerbrug
spoelpoorten zijn niet echt lekker afgewerkt. erg kartelvormig.
en uitlaatpoort tunen :)
hier een pic van mijn getunde t6 met brakke wand. Misschien laat je dat overtuigen;)
precies dat wou ik er mee zeggen, mist afgewerkt, een prima clinder, en cker het geld waard!
 
Back
Top