Centraal fotosoep topic! #2

Status
Not open for further replies.
Haha.
Nou ik wil hem niet echt std denk ik.
Ik wil er wel iets mee doen.
En nu ik kan Photoshoppen (of je kan het niet en je vraagt het hier wat erg handig is) is dat een stuk makkelijker beslissen.
Normaal zeg je bijv ik ga hem helemaal rood maken met witte binnenkappen.
Stel nou dat niemand dat dan heeft, dan heb je het nog nooit gezien.
Je weet niet hoe het eruit ziet :+.
Met Photoshop wel.

Genoeg redenen om het hier te vragen. Jullie blij, wij ook blij met het resultaat :p
 
XD
Naja, Melv en Ramon, jullie moeten het maar ff met je zelf redden met soepen want ik ben ff bezig met een website en die gaat ff voor dus tja :p
Maar zo te zien hebben jullie genoeg *uch* te doen
 
Show dan maar eens wat van die website als je klaar bent, hebben we weer wat nuttigs te discussieren :p Doe je hem ook zelf met HTML dinge ''programmeren'' ?

Doe je er een opleiding voor ofzo ? Ga ik aankomen schooljaar wel doen namelijk :)
 
Ik ga 27 augustus beginnen op ICT Beheer niveau 4 ja.
maar ik programmeer alles wel zelf ja
Niet alleen HTML hoor ;)
Ik gebruik zo'n beetje alle webtalen die ik ken:
- HTML (Output van de tekst etc.)
- CSS (opmaak van de site)
- Javascript (Meestal gebruik ik het voor formulier controleren)
- AJAX (Ja is een webtaal, gebruik ik voor login script en misschien zelfs meer)
- PHP (Om data uit de database te halen)
- MySQL (De taal van de database)
- XML (Een soort van 'vervoer' script van data uit de DB naar het scherm toe)

naja, das voor deze site dan.
Het gaat trouwens om een site voor een honden fokker hoor :p
 
Ah oke klinkt allemaal wel leuk ! Ik begin aankomend schooljaar met DTP niveau 3. Als ik dat klaar heb ga ik denk ik nog multimedia vormgeven doen.
 
ir]


zou iemand deze voor mij kunne shoppe..
binnenkant wit, buitekant zwart.. en voorop miss nog wat witte tinten?
kijk maar wat er leuk uit ziet, eigen ideeën zijn welkom.
 
Last edited:
Of effe tussen [ir]directe link[/ir ] zetten. Dan past hij zichzelf automatisch aan :) Maar ik zal eens even een poginkje wagen :)
 
Last edited:
Jah iets groter mag wel naar mijn mening.
Is makkelijker om te Photoshoppen.
Morgen moet ik werken, en zondag vader jarig en ik ga naar de Bavaria city race @R'Dam.
Misschien loop ik morgen even naar de buren en installeer ik Photoshop.
Kan ik ook weer helpen...
Goed gedaan Melv, als ik PS erop heb en even tijd heb zal ik even wat ideetjes erop losgooien. +pippi+
 
Zoiets ?

[ir]http://i27.tinypic.com/29d9s1i.jpg[/ir]

juist ziet er al mooi uit thnx.. wat zouden jullie zelf met een geheel zwarte
Aprilia Rally doen? (en niet zeggen; zo laten) Áls je hem zou laten spuiten..
Ideeën en/of creaties altijd welkom!
 
Ik vind candy apple red met witte binnekuipen altijd wel mooi. Maar om dat te shoppen ga ik nu niet meer aan beginnen :p Want ik ga naar beeeeeeed
 
Ik vind candy apple red met witte binnekuipen altijd wel mooi. Maar om dat te shoppen ga ik nu niet meer aan beginnen :p Want ik ga naar beeeeeeed


Ik zou als ik jou was eens minder Pimp My Ride kijken O-). Mijn persoonlijke mening is dat als ie rood word ik het witte niet meer mooi vind van binnenkappen, bij witte binnenkappen zou ik voor een koude of semi koude kleur gaan maar dan wel donken. Denk hierbij an bijvoorbeeld donderblauw, donkerpaars, etc etc.
 
zowiezo andere velgen, die tractorbanden zijn om te huilen. Spiegels eraf trekken, carterkap polijsten, stickers eraf halen, scooter in 2 nette kleuren spuiten, buddy opnieuw met wit bekleden, gianelli shot erop en je hebt toffe scooter :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top