CDI Peugeot Fox

RS501998

Well-Known Member
Hoi Iedereen,

Ik heb een vraagie..
Ik ben opzoek naar een onbegrenste/snelle CDI-unit voor een Fox.
Is deze er .. en zo ja.. weet iemand waar deze te koop is?

Ik heb ook een vraagje over die 21mm DO voor een Fox bij VDHparts.. heeft iemand enig idee of dit een beetje af te stellen is op een Fox met:

65cc 8 poorts Gilardoni.
Top Racing Krukas type Race
Membraam met polini carbon klepjes
en een een Leo Handmade.

Alvast Thx.

Grtz,
Jeff
 
Advertisement - register to remove this

eerste weet ik niet, tweede is volgens mij te groot voor deze cilinder. heb ergens gelezen (zal niet zeggen waar), dat voor joiu cilinder de 17.5 het beste is en dat de 21 te groot is, en problemen kan veroorzaken ivm de venturie
 
je hebt van Top Performances een te koop, een rooie CDI..... Weet alleen niet waar die te koop is, waarschijnlijk bij de betere locale scooterboer. Heb hem op de Fox gehad en trok er wel wat beter mee door, en de top ging ook wat omhoog (2km op digiteller), maar om te zeggen dat het voor mijn setup nou te doen was, nou nee. En oorspronkelijk kwam die van een Speedake af, die passen dus ook.
En je hebt er ook van Malossi voor €45 bij Easyparts.

@Foxrider - En waarom zou een 21mm niet goed functioneren op een 65cc???
 
Originally posted by melf #50
21mm wil ook wwel met 50cc , dus ook met 65cc.

wil zelfs wel een 25mm achter als het moet !

wat dat betreft is dit niet te vergelijken met de mina en andere scooterblokken. Een foxblok heeft een ander carbu systeem, als dat van andere blokken. 21 zal het goed doen op de egt brute setuppen, op die van jou wordt het link.
 
ik had op mijn puch maxi een mikuni 20mm , dit liep beter dan wat dan ook. de grote van de carb zegt mij niks , moet gewoon willen . ik rijdt met een 19mm(bidalot versie=als team) op een std tomos (a35) cilinder en dat wil prima.............
 
Heej

ik heb een vraagje ik heb hier een peugeot fox staan maar ook een puch maxi met een 70 cc blok er onder ik wou graag dan die 70cc cilinderkop op de peugeot fox zetten zou dat kunnen :#


al vast bedank
 
Last edited:
Heej

ik heb een vraagje ik heb hier een peugeot fox staan maar ook een puch maxi met een 70 cc blok er onder ik wou graag dan die 70cc cilinderkop op de peugeot fox zetten zou dat kunnen :#


al vast bedank
 
Back
Top