Nieuwe CDI voor Peugeot Kisbee RS om snelheid te verhogen?

In een eerdere discussie heb ik aangegeven dat mijn Peugeot Kisbee RS niet harder rijdt dan 50 km/u. Ik heb nu de blauwe kabel verbonden met de zwarte kabel van de CDI. Hierdoor haal ik nu 57 km/u, maar dat is nauwelijks een verschil naar mijn mening. Mijn CDI is een 45 km/u uitvoering. Bestaat er een betere CDI die mijn scooter sneller kan laten gaan? Indien nodig, kan ik meer informatie verschaffen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu de blauwe kabel verbonden met de zwarte kabel van de CDI.

Losmaken en dan proberen?

Denk dat je zelf iets niet goed doet ddan.

Losmaken geld dan wel voor de nieuwe cdi, niet de originele.
 
Ik heb nu de blauwe kabel verbonden met de zwarte kabel van de CDI.

Losmaken en dan proberen?

Denk dat je zelf iets niet goed doet ddan.

Losmaken geld dan wel voor de nieuwe cdi, niet de originele.
Voorheen had ik gewoon een 25 cdi, het was een snor, daarna 45 cdi (momentele), is nu een brom, ook op papier. Blauwe kabel had ik toen gelijk losgekoppeld, liep hetzelfde. Nu word een vele male keren gezegd dat de blauwe aan de zwarte verbonden moet worden om hem ECHT ontgrensd te maken. Gedaan... Niks gebeurt er. Ben er klaar mee.
 
'Indien nodig, kan ik meer informatie verschaffen.' is voor als mensen het vragen. Dat je daar niks terug van ziet is omdat niemand om meer informatie vraagt. Helaas zijn er veel bijdehante mensen op deze forum.
Op dit forum zitten juist veel goede mensen die maar wat graag willen helpen...
Dat niet iedereen geheel op de hoogte is (waaronder ook moi) van ontwikkelingen in de scooterwereld is enigszins wel logisch. Dit is simpelweg niet bij te houden zonder dat je er 24/7 mee bezig bent!

Dus moeten we met z'n allen roeien met de riemen die we hebben...

En ik heb om extra informatie gevraagd aangaande het motorblok!
En dan met name om de motorblokcodering, echter heb ik hier nog niks van teruggezien en/of gelezen?

nieuwe peug QMB-J blok.png
Bovenstaande blok is de injectie uitvoering van de Kisbee welke de letter J op het eind heeft staan!

Ik wil er zeker geen ''pot verwijt de ketel'' verhaal van maken, maar dit kan toch wel beter lijkt me zonder ons gehele regiment nou uit te gaan maken voor bijdehante mensen die blijkbaar niks anders te doen hebben.
 
Last edited:
Back
Top