CDI Peugeot fox 3 pins begrenst?

Renspeet

New Member
goedendag! ik ben nu al een tijdje bezig met mn fox
hij loopt nu eindelijk goed! trekt als een beest en klinkt ook mooi, bougie ook een mooie kleur. alleen gaat hij als nog niet harder dan 75km per uur(zie setup beneden)
hij zou veel harder moeten en kunnen lopen zou je zeggen, mijn vraag is ik heb een 3 pins CDI dus zonder pickup(een blauwe cdi)
zijn die begrenst? ik lees daar verschillende verhalen over en zo ja, is het dan wijs om een ontsteking te kopen met pickup en een bijpassende ontgrensde cdi?
ik kan geen ontgrensde cdi vinden met 3 pins en wel 4

setup
70cc malossi+kop
DMP race krukas
21mm polini carburateur
malossi race variateur
dmp race koppeling
 
Advertisement - register to remove this

Misschien gaat hij niet harder omdat het een brommer is en geen motor. Vind 75km/u best acceptabel
Nee okee maar een aerox of runner ofzo gaat met zn setup dik 100+
Post automatically merged:

Omdat je een aardige setup hebt en de brommer harder wilt laten rijden.
Voor de openbare weg is dit, volgens mij, een redelijke overkill.
Voor op een circuit snap ik je helemaal :)
75 op de openbare weg vind ik niet overkill haha
 
Zou het niet door de koppeling komen dat je niet harder gaat? Dmp heb ik niet zo'n hoge pet van op namelijk, dat ie dus bijvoorbeeld op top gewoon doorslipt en daarom niet harder wil.

Ontsteking durf ik niet te zeggen of je daar harder mee gaat, is er geen HPItje te vinden voor zo'n blokje?
 
Zo`n peugeot brommer blok is toch heel erg begrensd die van peugeot fox.

Had vroeger al eens gelezen dat de standaard vario extra klein werd gemaakt zodat hij daardoor al niet meer harder wilde.

Misschien ook een super korter vertanding.. Of een begrenzer op de cdi die de toeren naar beneden drukt.
 
Back
Top