vivaatje Well-Known Member 13 May 2002 #1 ik heb nu een pinasco toerenbegrenzer gekocht met AB, maar nu weet ik dus niet waar de CDI unit van mijn Vivacity zit... Weet misschien iemand (Razma?) waar die zit? Thnx alvast
ik heb nu een pinasco toerenbegrenzer gekocht met AB, maar nu weet ik dus niet waar de CDI unit van mijn Vivacity zit... Weet misschien iemand (Razma?) waar die zit? Thnx alvast
vivaatje Well-Known Member 13 May 2002 #3 ja weet ik, maar die verdwijnt onder de kappen en misschien dat iemand me zo ff kan vertellen waar ik die vind... Scheelt me weer een hoop zoekwerk! Upvote 0 Downvote
ja weet ik, maar die verdwijnt onder de kappen en misschien dat iemand me zo ff kan vertellen waar ik die vind... Scheelt me weer een hoop zoekwerk!
G Gijshouwen Well-Known Member 13 May 2002 #4 zo lang zal je bougie kabel nie zijn,ff goed kijken. Upvote 0 Downvote
Johan status: gestopt !! 13 May 2002 #5 zoek de accu en u zult hem ernaast vinden bij peug klein zwart blokje Upvote 0 Downvote
Makker MHR testrijder 14 May 2002 #6 Bij de Viva zit die onder de tree plank Dus ff onder kap eraf halen. Upvote 0 Downvote
vivaatje Well-Known Member 14 May 2002 #7 Thnx, daar heb ik nu echt wat aan! kga morgen meteen zoeken! Upvote 0 Downvote