This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

omg wat een lage skillz met keesmods hier houd het maar bij scooters mkay

hier een klein, maar :~ voorproefje op een kast die op de OC-Days komt, sommige mensen hier die ook GOT bezoeken, zoals Boeie, weet wel waar ik het over heb

mn case mod koste maar 18 pleuro's of zow
ga geen meer geld uitgeven aan een PIII 733 mhz..

LC is wel cool ja.... maare... $$$

die lc is alleen maar voor me 9700pro, die gevmod word, hij doet 420 / 380 met water, zonder vmod, met vmod zal die rond de 500 / 390 wel gaan pushen

me cpu word gekoelt door een R404A Vapochill, daarnaast heb ik nog een workstation pctje om op te typen enzo, ook een vapochill 8) ik mot geen prometeia troep, ik ben PRO vapo

hmm wordt wel vet, alleen is het gewoon niet eerlijk dat jij die spullen goedkoop kan krijgen

mja, vetjes dus...

helaas heb ik bij een inkoopactie een bestelling verloren, had Baybus en nog wat troep besteld, totaal zo'n 100 euro.
zegt TPG dat het afgeleverd is, maar ik heb et nooit gekregen...
gelukkig doet die knakker van die inkoopactie zn best voor me (nitraat) dus ik hoop binnenkort een kast te kunnen laten zien die wat meer af is

IA's = their a pain in the ass, zit al maanden om me lcdtje van crystalfontz ia te wachten 8P

onderzoek laten starten bij tpg, heb ik ook gedaan met een verloren wc setje, tot nu toe nog nix gehoord 8P

Originally posted by henkowz

of

:henko:

goh, dat herinner je nog, ze hadden die fokking post geclosed, balusc deed dat, kort daarna kreeg ik mijn 2e ban, voor de 2 bans, 3 waarschuwingen gezien mijn staat van bekendheid, en reputatie ken ik alle mods, en sommige staan in me msn

mochten jullie eigenlijk niet zien maar goed, dit is dus de uiteindelijke keuze, heb 2 vapochill backside grills gebruikt, de kast krijg een casewrap, iets met spiegel zwart, dus daarom deze keuze. aan de voorkant ( eesrte blow hole ) zit een blackice pro

Originally posted by ModKid
IA's = their a pain in the ass, zit al maanden om me lcdtje van crystalfontz ia te wachten 8P

onderzoek laten starten bij tpg, heb ik ook gedaan met een verloren wc setje, tot nu toe nog nix gehoord 8P
onderzoek is ook al gestart, krijg binnenkort wel uitslag vannem, hijs dr wel erg mee bezig.

ik zit ook nog op LCD van crystalfontz te w88, maar dat spul is moge binnen bij die knaep

Ik heb soon ook een LC xp2400+ ^_^. Alleen nog ff case afmaken en dan kan het ingebouwd worden.

wat wil je uitgelegt hebben dan?
tis over het algemeen gewoon wat je ziet vertaald in het engels
ik geef een voorbeeld:
blowholes
grills
case mods
window
enz enz

heeft er iemand overigens nog een alternatief voor isolatie materiaal..
ik weet dat die platen er zijn maar die zijn zo verschrikkelijk duur
en piepschuim is statisch.. dat moeten we ook niet hebben

Originally posted by Gomer_pyle
vindt dit wel een leuk topic maar kan je mischien ook gewoon praten. Voor n00bs is dit niet te begrijpen

Ik heb soon ook een LC xp2400+ ^_^. Alleen nog ff case afmaken en dan kan het ingebouwd worden.

Hij bedoeld dat hij binnenkort een LC (watergekoelde) XP2400+ dus een AMD Xp2400+ processor heeft.. Wat is daar zo moeilijk aan?

Originally posted by Ephymerous
Tering 8P , mijn Volcano kostte €35 (en die is wel volledig koper 0? )
Maandagavond bij een kennis van me ook deze koeler geinstalleerd. Volledig koper (de duurste versie) was 38 euro bij Infotmatique. Het is echt een heel mooi en oed ding. Zelfs als je die cooler (dir Gr00t is) op RPM zet (2500), is hij nog veeel stiller, als een normale cooler!! Het enigeproblemwas, dat de Fan verkee dom zat gemonteerd . Maar dit had ik snel doorr, dus ff omgegooid. Die pc is nu (XP2600+) idle 32 graden, en stessed 35. Nette waarde dacht ik zo zelf.

Originally posted by Glenn
leg uit

het voorste bovenste 120mm gat voor ene fan zit een blackicepro radiateur, bekend als 1 van de beste radiateurs, en de duurste voor pc wc cooling