This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

Originally posted by Hugo
Casemod vind 'k wel leuk, maar van deze ben ik niet z'on fan. Beter koop je ook een andere moederbord, deze is zo lelijk... koop dan een msi 845pe ofsow, die is teminste ook rood
hij is net nieuw:\

Originally posted by Hugo
Casemod vind 'k wel leuk, maar van deze ben ik niet z'on fan. Beter koop je ook een andere moederbord, deze is zo lelijk... koop dan een msi 845pe ofsow, die is teminste ook rood
Die heb ik sinds vrijdag *D, icm een Radeon 9700 Pro kaart. Ben benieuwd hoe het gaat werken. Zo dalijk even 3d mark 2000 downen. Dat modden is toch niets voor mij lijkt me, maar ik vind het wel mooi.

zwaai zwaai, hier ook een casemoller, ben nu bezig met een praktische mod met deze pc, een koffer.... maar wel een mooie koffer met mooie afwerking

Originally posted by Black Phantom
in januari bestel ik een Gforce 4
bestel ik wel gelijk een cd speler en floppy mee

Als je tog in januari gaat bestellen, bestel dan gelijk een GeForce FX, ong 3X zo snel (moet je wel AGP 8X voor hebben)

Ik ben ook bezig geweest met een custom pc'tje, ik ben eerst begonnen met wat onderdelen verzamelen, hetr duurde best een tijdje totdat ik hem eindelijk in elkaar kon zetten. Ook wat spullekes verzameld op de HCC, zoals die leuke neon fannetjes.

Tot nu toe:

Floppy Cable Round
Blue Neon Case Ventilator
2x IDE Round Cable (silver mesh)
IDE Round CableFloppy Cable Round

mobo: MSI 648 Max(MS-6585)
disk:Maxtor 80 GB 7200 t/pm
videodingixelView GeForce 4 Ti4200 8X
1x 512 DDR RAM + memcooler
LiteOn [LTD-165] 16/48x
Intel Pentium 4. 2.53Ghz

Ik heb alles tijdelokl in een goeie kope kast geschroefd. Verder was ik zeer gecharmeerd van die kast die op de HCC stond met glasplaat (koolermaster) alleen die was €200,- + en zonder voeding.

Het draait allemaal nog niet zo lekker, ik heb er nog te weinig tijd voor gehad. Nja, tis ook wel een leuke bezigheid. Zo bouw je stukje voor beetje een eigen PC.

Greetzz DAW

Originally posted by Black Phantom
anders ga je ff dik offtopic

Ga is dood :| zeikerd,

dat kan je toch verwachten van deze soort topics ?!?

Boeie, jij had van die 'matten' in je pc zitten, zorgt dat niet voor veel warmte, en scheelt het veel in geluid ?!?

anders hou je je bek ff.
ik zie dat er door tom een offtopic bericht word geplaatst.
zou ik er dan alsjeblieft iets van mogen zeggen

edit: door beetje valse beschuldiging aangepast

Last edited: