This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

Heuj, 'k wou er ook een x mee gaan beginnen, moet nu alleen ff el cheapo kastje vinden, die dan helemaal modden. Mijn bigtower (Aopen HQ08 8) ) ga ik niet modden. Staat toch onder bureau en vind ik een beetje zonde

Tja, jou kast, op zich wel leuk idee hoor vind ik, maar niet mijn smaak... ik hou meer van donkere kleuren enzow Wat ik ook zou doen als ik jou was (dat heef Eth3r3al ook gedaan) is de frontjes van de cdrom speler en de floppydisk aftrekken, en die ook meespuiten. Staat ook al stukje vetter Plexiglas achter dat ferrarie logo zetten. Dan ledjes (niet zichtbaar voor het oog) zo monteren dat er een gloed over dat plexiglas heen komt zeg maar Je kabels allemaal in een grote flexibele buis doen, staat ook wel vet. En houd de Airflow niet zo tegen...

Tja, wat kan ik nog meer zeggen :? Keep Up The Good Work

Hmz... wat heb je voor cdspeler, toevallig een Aopen? Want daar heb ik denk ik nog wel een frontje van, en Floppydrive kan je toch gewoon spuiten? Als je het terug moet geven ofzo regel je nieuwe floppydrive... heb ik misschien ook nog wel voor zacht prijsje

Toevallig net voor 50 euro aan keesmod zooi besteld.

Fan's, ccfl, rounded cabels.

Laat binnekort wel resultaat zien.

in januari bestel ik een Gforce 4
bestel ik wel gelijk een cd speler en floppy mee

Okey... btw nog iemand een el cheapo ATX kastje staan

Ik heb net ff besloten m'n server kastje ook te gaan modden, doe ik deze vakantie wel Uiteraard Valve logo erin

/edit
Zou je geen Radeon 9500 bestellen? Qua 'gewone' prestaties even snel als GF4, maar met FSAA aan blaast ie de GF4 flink

[offtopic] moet ik me nog ff in verdiepen
misschien hebben wij nog zo'n kastje staan.. bij me broer staan er nog 3 dus zal ff voor je vragen[/offtopic]

Originally posted by Black Phantom
[offtopic] moet ik me nog ff in verdiepen
misschien hebben wij nog zo'n kastje staan.. bij me broer staan er nog 3 dus zal ff voor je vragen[/offtopic]

[Offtopic]
Okey, zou heel mooi zijn, voeding hoeft er niet eens bij te zitten... als het doorgaat zullen we 't dan verder regelen via PM Dan gaan we ook niet offtopic meer
[/Offtopic]

Nice hoor Tim

Ik ben nu zelf ook in een oude case aan het hakken met een klopboor....ik betwijfel of jullie het resultaat te zien krijgen

Lijkt me wel wat zoiets te doen.. moet ik eerst wel een eigen computer kopen! Misschien in 2003, een goed voornemen :!

Originally posted by Ephymerous
[Offtopic]
Okey, zou heel mooi zijn, voeding hoeft er niet eens bij te zitten... als het doorgaat zullen we 't dan verder regelen via PM Dan gaan we ook niet offtopic meer
[/Offtopic]
[offtopic]waarom pm als je gewoon in me msn lijst staat:S[/offtopic]

Erg mooi gedaan dat logo, en ook erg mooi gespoten! netjes! Ik heb mijn kast enige tijd geleden ook gemod, resultaat is weinig bijzonders maar toch.

En nog een foto met een compleet plexiglazen zijkant. Zwarte logo is overigens met ruitenblindeer spul uitgeknipt.

eum heeft het ook nog nut dat je in je kast kan kijken??? of is het echt voor de lol....vind de binnenkant van een computer nou niet echt " geil" om te zien :S

Casemod vind 'k wel leuk, maar van deze ben ik niet z'on fan. Beter koop je ook een andere moederbord, deze is zo lelijk... koop dan een msi 845pe ofsow, die is teminste ook rood