Carterhelft links vervangen Agility

Betreft een Agility Carry waarbij de carterhelft links(aandrijving/kickstart) in zeer slechte staat is en met M10! bouten vastzit waarbij de helft van de bouten doordraait.

Ik wil daarom de volledige carterhelft vervangen en kom wel 1000 filmpjes tegen over aanpassing aan je aandrijving maar niet over het vervangen van de carter helft zelf. Waar kan ik vinden hoe ik dat doe of wie zou het uit kunnen leggen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil daarom de volledige carterhelft vervangen en kom wel 1000 filmpjes tegen over aanpassing aan je aandrijving maar niet over het vervangen van de carter helft zelf. Waar kan ik vinden hoe ik dat doe of wie zou het uit kunnen leggen?
Die carterhelft vervangen, is toch niet anders dan bijvoorbeeld je krukas vervangen, het enige verschil is dat je bij het weer samenvoegen niet de oude carterhelft gebruikt maar de nieuwe.
Wel moet je natuurlijk de eindoverbrenging overzetten, mocht deze niet bij de nieuwe carterhelft bijgeleverd worden.
Maar denk je er ook aan dat op die carterhelf juist ook het bloktypenummer en het serienummer zich bevindt.
Houdt hier rekening mee want mocht je een WOk krijgen moet je wel kunnen uitleggen waarom de carterhelft geen of een verkeert nummer heeft en de origine ervan kunnen aantonen.
 
oke dat is fijn. Heb zelf nog niet eerder een krukas vervangen(eigenlijk het enige wat ik nog niet gedaan heb) maar daar is genoeg over te vinden. Enorm bedankt voor de tip van de registratienummers. Heb ik niet over nagedacht. Is een bon bewaren van de nieuwe carterhelft voldoende?
 
Back
Top