This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Leuke setup ook

90 cc die cilinder is toch giet ijzer?
daar dan een 30mm op en als klap op de vuurpijl een for race 8P

verder heb je en tussen stuk tussen menbraan spruitstuk om je cartervolume te vergroten? :X

erg vet :L
 
rs rullezzz said:
Leuke setup ook

90 cc die cilinder is toch giet ijzer?
daar dan een 30mm op en als klap op de vuurpijl een for race 8P

verder heb je en tussen stuk tussen menbraan spruitstuk om je cartervolume te vergroten? :X

erg vet :L

bedoel tussen carter en membraam :L, typfoutje.
 
Dus jij vind jou uitgebeitelde mijn lijken op wat dat plaatje van die 4takt cilinderkop? Probeer je ons dat duidelijk te maken?
 
Hij denkt gewoon echt dat die dude dat heeft gedaan omdat ruw beter is :X Ik zou zeggen lees die site nog eens goed, mocht dat niet helemaal gaan kijk dan op zn minst ook de andere plaatjes, vooral van erna
 
Lol, dit topic wordt steeds leuker 8P

Nu gaan er zelfs mensen die kuiltjes voor een betere hechting van de epoxy aanzien voor geheime tuning truc's :winner:
 
Dacht nog wel dat ik dat als enige deed
Hehe, lachen bij de tandarts dit...
 
OMG, ik wilde een paar uurtjes terug al de reactie plaatsen dat Bart deze kreet te serieus zou nemen, maar ik dacht, laat maar zitten. Nu zal ik het dan toch zeggen, je hebt deze kreet iets te letterlijk genomen :X

Remember: Rough is Good !!
 
Status
Not open for further replies.