This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Pfew ik kan er ook echt niet bij hoe hij dat heeft gemaakt. Het lijkt nog het meeste op een grote klodder tin die half gesmolten op het carter is gegooid oid, maar dat zal het vast niet zijn.
De grote vraag is natuurlijk of hij er zo mee wilde gaan rijden of niet en wat zijn motivatie hierachter is.
De grap ivm: "Just For Pro's.." is al te vaak gemaakt maar ik kon het toch niet laten :X
 
ik ben toch ook nog niet klaar 8P , dat is ook het grove, heb eerst gedeelte weggehaald, het wordt nog glad gemaakt hier niet dat iedereen hier meteen een hartverzinking krijgt...

wou alleen ff vragen wat er nog meer aan gedaan kan worden.
 
jaja als er commentaar komt issie nog niet af he

zoals je ziet op het middeslte plaatje moet er nog carter weg , maar kan niet te ver gaan want in het midden ben ik er al bijna doorheen..

hier zie ik niet de vraag staan : wat kan ik er nog meer aan doen ?
 
Bart, er worden je best wat vragen gesteld. Naar de hand van de antwoorden die jij geeft of die vragen kunnen mensen je misschien beter helpen.

Hier komen ze:
- Ja wat vind je er zelf van?
- Bart, met wat voor materiaal tune jij ?
- heb je getuned met een slijptol? (misschien niet de moeite waard tot reageren, maar toch 8P)
- De grote vraag is natuurlijk of hij er zo mee wilde gaan rijden of niet en wat zijn motivatie hierachter is.

Je geeft zelf net al aan dat het nog niet klaar is, maargoed waarmee heb je in godsnaam dit carter bewerkt? Met een normale frees/vijl krijg je dit nooit voor elkaar. Zelfs met een boormachine met een 10mm boor erin is dit nog onmogelijk te maken volgens mij.
Dus geef eens antwoord op de vragen, misschien dat je dan nog een zinnig antwoord krijgt ipv alleen maar loos geblaat.
 
Maar om er even serieus op in te gaan, je kunt er beter zelf niks meer aan doen, maar beter uitbesteden aan iemand die weet waar hij mee bezig is.


Edit: Uiteraard is het wel leuk dat je wat probeert, maar koop dan een oud beun carter, waar je niet mee gaat rijden en leef je daar op uit. Want dit is echt net alsof je een snelfrees in je dremel hebt gedaan, vervolgens een blinddoek om hebt gedaan en vervolgens op de ezel'tje prik manier te werk bent gegaan.
 
Ja en dan zeker gebruiken voor de nieuwste tuningstechnieken van DaMol tuning he!

K heb je wel door!
 
Lol Erik. Voor DaMol kunnen ik en Dani gewoon deze foto's gebruiken, dan geloven ze ook wel dat het nergens over gaat 8P
Wat ik net poste was toch echt om Bart een beetje op weg te helpen.
 

Hier komen ze 8P:

- Vind het al aardig op weg, moet nog wat weg, op de eerste foto is minder grof, en het valt in het echt ook wel mee. Het wordt btw nog gladgemaakt en gestraald.

- ik gebruik gewoon een freesje en dremel.
- nee ik tune niet met slijptol
- nee ik wil er nog niet mee gaan rijden want ben nog niet klaar.
 
Etsen is overigens niet geschikt voor t tunen van onderdelen
Verder succes met "af" werken.
 
Status
Not open for further replies.