gloomyglow said:dit is het blok van Burn
Hij claimt met dit een blok getest te hebben met een zeer hoog carterdruk. Toch vind ik dat dit niet de manier is om een hoge carterdruk te krijgen. Om hier een membraan in pas te krijgen is een ophoog plaat nodig. heey dat verhoogd het carter volume weer. en het blok is dmv stroom/flow banen aangepast. deze stroom/flow banen zijn waanzinnnig diep en is dus weer een verhoging van het carter volume.
Ik had liever gezien dat het blok uitgelitert was voordat er gezegd zou worden dat dit een hoog carterdruk blok is.
Runner1987 said:Hoe kom je aan de conclusie dat gewoon ruw niet werkt?
Verder is jouw aanname dat extra extra ruw beter is zo gek nog niet, aangezien een gas niet veel zal merken van een uitstekend putje van 0,001 mm(gepolijst) tov van een uberglad oppervlak(oliefilm). Extra extra breekt een barriere op dat gebied en is dan ook geen slecht testpunt.
Het nadeel is de stroomsnelheid. Deze zal hier invloed van ondervinden, daarentegen heb je mss meer koppel door betere vulling=> hoger vermogen @ lagere toerentallen. Nu nog een toepassing ervoor vinden.
ippeltje said:ik heb een vraag!!
maat van mij wil carters gaan tunen voor zijn mhr team.
maar hij heeft foto's nodig.
heeft iemand misschien mooie duidelijke foto's hoe hij het aan kan pakken???
alvast bedankt.
ippeltje said:ik heb een vraag!!
maat van mij wil carters gaan tunen voor zijn mhr team.
maar hij heeft foto's nodig.
heeft iemand misschien mooie duidelijke foto's hoe hij het aan kan pakken???
alvast bedankt.
Ruben said:Lekker bezig, RonaldAlleen denk dat er nog wel wat meer weg kan, zoals ik op de foto hieronder heb aangegeven: