This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carnaval 2005 Wie Wat Hoe Waar?

d3c3pt0r said:
Wanneer is het carnaval? :S

Carnaval is officieel van zaterdag 5 t/m dinsdag 8 februari.
Op veel plekken is er vrijdags al van alles te doen, en woensdag is aswoensdag volgens mij, dan is het haringhappen, en weer zuipen eigenlijk

Ik woon ook in het zuiden, maar vind carnaval eigenlijk maar ruk. Aanstellerig gedoe. Ga liever een weekje snowboarden .

Nick.

Gisteren feest gevierd in de Schelft in Noordwijkerhout, ik was verder niet verkleed ofso maar misschien dat iemand mij nog gezien heeft. Ik heb namelijk een nogal opvallend uiterlijk. :X

ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben donderdag in valkenburg begonnen en ga tot woensdag met haringhappen door

zuid limburg dan wel

Over 2 dagen ist carnaval bij ons, en dan gaan we met zijn 20en als wijf naar school, allemaal minirokjes. En aangezien het nogal koud is, en geen zin in een bevroren mojo heb, doek maar lekker 5 boxers aan. Als wijf is echt vet, iedereen kijkt, hahaha en dan als afsluiting als 'mannen' onder elkaar ff een beetje zuipe tuurlijk. (Doen nog meer peeps dit, wel een aanrader, als je durft)(en j krijgt meer respect voor de vrouw!hahah wat zit zon rokje klot"e

Afgelopen weekend carnaval in Tilburg gevierd. Was wel ok.

En dat brabanders hard kunnen zuipen is dus echt niet waar.

kunnen alleen limburgers vind zoiezo dat limburgers beter carnaval vieren.
Heb het idee dat in brabant iedereen zijn boeren kiel aantrekt en klaar zijn ze. Terwijl het hier toch allemaal veel uitbundiger is.
Overal op het nieuws zie je carnaval in eindhoven en den bosch enzo dat ze ma is hier in zuid limburg komen kijken.
Wij hebben trouwens gewoon een week vrij dus geen minirokjes aan naar school hier. hebben wel al met de school een carnavalviering gehad maar dat was woensdag al.

Supporters van Ajax vinden dat Feyenoord niet kan voetballen, en de supporters van Feyenoord vinden dat Ajax niet kan voetballen. Terwijl ze beiden wel een aardig balletje kunnen trappen.

nu 2 avonden gehad en nog 4 avonden te gAan net naar de grootse optocht van het zuiden geweest en nu pas weer boven water+pippi+ maar ik ben weer terug naar de kroeg