Carnaval 2005 Wie Wat Hoe Waar?

-Gr][e\/eR- said:
yo zeker feest hier in maastricht, ik vind ut hardstikke leuk alleen de muziek zuigt echt -.- . Nightlive en meta wisselen wel wat af kwa muziek en nog en paar andere discotheekjes :P. Ik hou zelf meer van hardstyle en trance enzow mjah :P
Word in ieder geval wel hardstikke gezellig weer :P

Dude, ik kom ook uit maastricht, en als je trace en hardstyle wilt, de kelder van de kadans man! Hele carnaval lang alleen maar dikke hardstyle, kelder van kadans = Hardstyleee !!!
 
zipfreak said:
Ik sta mooi op een wagen met grof geluid overdag (40000 W) EN s'avond ja zuipen in dollekesgat (oisterwijk)

Tja wij hebben een eigen wagen met helaas geen (40000 W) maar wel genoeg geluid!

En natuurlijk s'avonds oisterwijk inderdaaad word een dolle boel!
 
Ik gewoon 4 dagen in Venlo...
Flink feesten, heb er echt zin in, we zijn hier ook al af aan het tellen:)
Weet nog niet precies als wat ik verkleed ga.
 
Zoals de meesten wel weten bouwen we elk jaar een wagen, en we gaan weer kont schoppen :)
Heb nog niet echt goede foto`s van hoe hij nu is, deze zijn van November ofzo..

Wagen2005%20(1).jpg


Wagen2005%20(10).jpg


Wagen2005%20(16).jpg


Wagen2005%20(31).jpg


Wagen2005%20(35).jpg
 
MAYKEL_MK1 said:
mij te vrolijk. Aan zien hoe 2000 zuiderlingen in clownspakken rond staan te huppelen, word mij te veel

8P


je hebt idd nog nooit carnaval meej gemaakt.

Het is gewoon domweg niet veel meer 5 dagen lang je nek
vol gooien met Alcohol. :W


Ik werk iig met de carnaval, achter de bar*D
Geld verdienen, toch der bij zijn, altijd een goede plek bij een
optreden (Pavo, Dana, Darkraver, Do, Luna) en gratis drinken.
Een beetje rustig onder werktijd maar daarna*D*D
 
Tja dat is natuurlijk overduidelijk een flinstone wagen :) maar zijn jullie een loopgroep ofwat? wij hebben een wagen waar je met 40 man op kan staan
 
Jullie weten echt niet wat jullie missen.. Wat wil je nog meer 5 dagen achter elkaar de hele dag bier zuipen.. En dan ook nog in je " CLOWNS " pak rondlopen en dan nog niet voor lul lopen..8P
 
Back
Top