Carnaval 2005 Wie Wat Hoe Waar?

area_51_member

scooterloos
Carnaval komt eraan, dit is iets van het zuiden van het land en brabant. Wie viert het, en waar? Ikzelf in Maastricht, en carnaval is hier echt 1 van de beste 3 dagen van het jaar. Verheug me er nu al op. 3 dagen lang zuipen, stappen en feesten :D
 
Advertisement - register to remove this

heb altijd in brabant gewoont maar ben sinds de zomervakantie verhuist naar zwolle
weinig carnaval voor mij dus omdat ook de vakantie anders valt :(...
heel mss nog een weekendje
 
ik vier ook carnaval in hengelo 8P (nahja meer zuipen).. 2 daagjes stappen & feesten denks :p, mooie Apres Ski Hut (carnaval hits) muziek derbij :W, wordt weer een leuk feestje :D
 
maastricht!!!

En auwwieverbal in valkenburg natuurlijk :W (wie komt er nog meer:p?)

Es kijken wat ik dit jaar aantrek, zal wel weer mijn gele overal worden :p
 
Da-viD heeft gelijk, maastricht aan de top, mijn stad! Kom ook uit maastricht :p, en carnaval in Maastricht is ieder jaar weer de bom :D

Wanneer is ouwe wieve bal in Valkenburg david?
 
4 feb d8 ik :)

Donderdag voor carnaval iig, is de drukste avond hier (grote straat, stamp en stamp vol!)

Mja zondag. maandag en dinsdag maar weer @ mtricht :)
 
ik vier het Ckers, k ben namelijk de jeugdprins :W in het rozendorp Lottum!!! Carnaval is zeker 1 van de gezelligste tijden van het jaar!
+ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf++ralf+
 
Wij gaan naar oldenzaal zo als altijd:W Super vet is het daar, echt een groot dorps feest waar veel lui uit twente komen. Ik heb er nu al zin in:D
 
Ik ga van het jaar weer naar eindhoven en hier naar beestenfeest, verder heb ik nog geen echt planning.
Het worden in ieder geval weer leuke dagen met veel bier.
 
yo zeker feest hier in maastricht, ik vind ut hardstikke leuk alleen de muziek zuigt echt -.- . Nightlive en meta wisselen wel wat af kwa muziek en nog en paar andere discotheekjes :p. Ik hou zelf meer van hardstyle en trance enzow mjah :p
Word in ieder geval wel hardstikke gezellig weer :p
 
-Gr][e\/eR- said:
yo zeker feest hier in maastricht, ik vind ut hardstikke leuk alleen de muziek zuigt echt -.- . Nightlive en meta wisselen wel wat af kwa muziek en nog en paar andere discotheekjes :p. Ik hou zelf meer van hardstyle en trance enzow mjah :p
Word in ieder geval wel hardstikke gezellig weer :p

Hehe, als je iemand ziet met helemaal knal geel overal ben ik et +ralf+

Vanavond waarschijnlijk ook meta 8)
 
Back
Top