Wat is de visie van Johan zelf hierop? aangezien jullie ook behoorlijk wat geexperimenteerd hebben neem ik aan...
Johan, Jij hebt in 2006 met een boyesen dual stage membraan met spruit naar voren gereden en getest toch?
Was dat intressant of niet echt nuttig?
Dat klopt, dat was overigens in 2005.
Dat membraan gaf ontzettend veel koppel bij lage toeren (tot 10k rpm), en ook een gasreactie waar je u tegen zegt. Daardoor stond de sonic te springen op de bank.
Maar helaas gaf het niet meer topppower, was opzich wel logisch aangezien het een crosser membraan is welke bij lagere toeren moet werken. Overigens hebben we wel andere kleppen getest, maar mocht ook niet baten.
Had je op een andere manier niet meer toeren kunnen gaan draaien met behoud van dat hoge koppel?
Andere uitlaat/verbandingskamer design?
Of hebben jullie dat verder niet geprobeert.
hoi johan, was er wel verbetering met andere kleppen of dat ook niet?
Oke, maar een crosser maakt toch wel meer als 10K?
Iemand toevallig is een adapter met het bekende pia spruit naar voren gemaakt?
Aangezien iedereen zegt dat de doorlaat van het am6 spruit te groot is.