welke carburateur

Rachidi

Well-Known Member
Kan iemand mij even helpen
wat voor carburateur zouden jullie nemen met deze setup:

MHR CROSS
c20
hpi binnerotor
wat raden jullie mij aan voor carburateur???????????
 
Advertisement - register to remove this

Aangezien je nieuw bent zal ik het je laten zien rechtsboven staat een mooi blauw knopje staat search op daar kan je een antwoord vinden voor dit soort veelgestelde vragen :)
 
Ja denk ff na je rijd met zo een setup dan weet je ook wel wat voor carb je kan gebruiken beetje logisch nadenken.... Wat voor krukas heb jij eigenlijk?
 
jah oke je hebt wel gelijk
ik heb een hebo as 12mm
met mhr drijfstand erin geperst door Dila
maar ik heb dus een 25mm besteld maar ik wilde eigenlijk eve weten of een kleinere het hier ook goed op doet? want 25 is eigenlijk wel groot
 
Ehm, de meningen hierover verschillen nogal.

Hier op het forum vind je mensen die rijden tussen de 21 en 30mm ongeveer met dit soort setups.

Als ik jou was zou ik een 24mm mikuni vlakschuif nemen. Is een erg leuke carb imo.

Wil je groter een 28mm Keihin ofzo. Kleiner 21mm DO?

En wil je extreem een kart carb, maar dat is wel lastig af stellen + niet mee te rijden voor normaal straatgebruik.
 
[offtopic] sorry voor de offtopic, maar waarom een hebo as met mhr drijfstang?[/offtopic]

en je kunt idd zelf kiezen tussen 21 en 28mm ofzo. 24mm flatslide is idd wel een leuke optie, lijkt mij beter presteren als 25 normaal, maar ik heb met beide geen ervaring, kan iemand eens een keer een duidelijke vergelijking geven van beide?:rolleyes:
 
dit vraag ik me nou ook af, ik heb een getuned mhr(team volgens scootparts) cilinder met een gewone mhr uitlaat. volgens malossi(anglo dutch) is het verschil met een 19mm(waar de cilinder voor is gemaakt)en een 25mm helemaal niet zo groot. dus wil ik eigenlijk een 19mm halen maar iedereen raad me groter aan. wat kan ik het beste doen(ik hoef niet de snelste scoot van nederland te hebben maar ik wil toch wel ongeveer 15pk halen).
 
Als de cilinder voor 19mm is gemaakt, dan valt er dus prima te rijden met 19mm + dat je afstelling ook wel goed zal komen.

Met een grotere carb win je onderin gewoonweg nog wat + dat de cilinder door een tuner aan kan worden gepast voor een grotere carb.

Als je zelf een 19 wil, kan prima. De scooterracers uit Italïe rijden ook met 19mm en die hebben vermogen zat!
 
Originally posted by churchester
omdat er op een mhr cross een 85mm drijfstang moet en op een hebo een 80 mm zit. dus zit er een malossi drijfstang op zijn hebo.

waarom dan niet gelijk een krukas met 85 mm drijfstang? ;)
 
Originally posted by Rachidi
Kan iemand mij even helpen
wat voor carburateur zouden jullie nemen met deze setup:

MHR CROSS
c20
hpi binnerotor
wat raden jullie mij aan voor carburateur???????????
Wat ik me afvraag, is wat een mannetje die niet eens wat wat voor carb die moet halen, met een Cross moet..:|
 
Originally posted by churchester
omdat er op een mhr cross een 85mm drijfstang moet en op een hebo een 80 mm zit. dus zit er een malossi drijfstang op zijn hebo.

Dat is niet waar. Jullie moeten is beter gaan opletten. Het is alleen de zuiger die gemaakt is voor een 85mm stang NIET de cilinder.

edit: op mina dan
in zn proflie staat dat ie een pia heeft en daar weet ik het natuurlijk niet van
 
nou dan heeft hij een 85 mm drijfstang voor de zuiger 8P het gaat erom dat het past.
hij had de hebo al gekocht maar later hoorde ze dat het niet paste wat maakt het nou uit maar het is gewoon zo.
en hij vroeg zich gewoon af welke hij beter zou kunnen nemen hij heeft al een 25 mm besteld.
 
Re: Re: welke carburateur

Originally posted by DoiF
Wat ik me afvraag, is wat een mannetje die niet eens wat wat voor carb die moet halen, met een Cross moet..:|


omdat ie het wel weet want hij heeft er al 1 besteld
en omdat ie het zeker wilt weten
 
Back
Top