Carburateur afstellen zip 2v

Ik heb dat probleem ook met sproeier 84. Ik ga ook binnenkort even kijken wat sproeier 82 doet en of dat beter gaat. Had je dit probleem ook met sproeier 82? En wat gebeurde er op topsnelheid?
Met 82 ging ie een soort van stotere op volgas, dus niet gelijk all me vermogen, met 84 heb ik wel me vermogen maar met beide sproeiers blijft ie soort van verzuip achtig symptomen vertonen als ik bijna stilsta en weer gas geef of als ik stil sta en volgas geef
 
Met 82 ging ie een soort van stotere op volgas, dus niet gelijk all me vermogen, met 84 heb ik wel me vermogen maar met beide sproeiers blijft ie soort van verzuip achtig symptomen vertonen als ik bijna stilsta en weer gas geef of als ik stil sta en volgas geef
Dat is raar want dan zou die dus met 82 ook te rijk lopen als je zegt dat hij op vol gas stotterd. En ik heb het zelfde probleem als jij aan geeft maar weet niet hoe ik dit op kan lossen. Wie weet heeft het wel met de kou te maken.
 
Met 82 ging ie een soort van stotere op volgas, dus niet gelijk all me vermogen, met 84 heb ik wel me vermogen maar met beide sproeiers blijft ie soort van verzuip achtig symptomen vertonen als ik bijna stilsta en weer gas geef of als ik stil sta en volgas geef
En hij valt dan ook bijna uit zeg maar als ik bijna stil sta en dan weer gas geef
Post automatically merged:

Dat is raar want dan zou die dus met 82 ook te rijk lopen als je zegt dat hij op vol gas stotterd. En ik heb het zelfde probleem als jij aan geeft maar weet niet hoe ik dit op kan lossen. Wie weet heeft het wel met de kou te maken.
Heb dit ook in de zomer, wellicht nu iets erger, maar hij reageert zeg maar niet gelijk op volgas, het gaat altijd gepaart met inhouden stotere blubblub daarna pakt ie op en kan ik normaal rijden, zodra ik bijna stilsta en weer volgas wilgeve doet ie het zelfde en als ik geleidelijk het gas open trek trekt ie het iets beter

het is bij mij dus voornamelijk vanuit stilstand of als ik bijna stil sta bevoorbeeld stoplicht en toch door kan rijden en volgas geef dat ie moelijk doet
Snap er echt niks meer van
 
Last edited:
Back
Top