Sproeier 84, betreft verder een malossi 80cc met nokkenasWelke sproeier zit erin? Volgens mij kan dat ook duiden op een te kleine sproeier.
Want luchtschroef dicht is meer benzine minder lucht.
Correct me if im wrong
staat wel in een handleiding zo beschreven dat ie uit zou moeten vallen, hij rijd overigens ook gewoon, alleen de laatse tijd deed ie raar dus vandaar stel hem ff opnieuw afAh oke helder. Opzich als je de luchtschroef helemaal dicht draait, hoeft hij niet perse uit te vallen hoor.
zit een multivar in, dan moet ik wel 9,3 erin doen, en witte druk en trekverenWelke rollen/trekveren/koppelingsveer? Recente Vsnaar?
Ah zie het al 9,3 g lijkt me vrij zwaar voor je rollen.
probleem is dat ie vet aan het inhouden was, eerst met de luchtfilter ontgrenst dat ik amper gas kon geven toen ie koud was, toen een deksel eropgezet met het rubber er nog in, toen reed het weer normaal maar een paar dagen later ging ie weer vet inhouden nu bij de 38 a 40km zodra ik volgas gaf gebeurde er niks, dus dacht wellicht zit er iets verkeerd in de carb terwijl dat ding nog zo goed als nieuw is is er dit jaar nieuw op gekomenDat is voor de meeste 80cc 4t een goede setup.
Ik snap het probleem trouwens niet helemaal. Want het probleem is dat hij niet uitvalt als de luchtschroef helemaal dicht zit? Maar als hij goed afgesteld is loopt hij wel gewoon mooi? Dan zou ik hem gewoon goed afstellen en zo laten
Ik krijg veel overtoeren met 7,5 of 8,4 in me multivar, 9,3 rijd ie goed verdersproeier 84 moet genoeg zijn ik had dat ook wel niet met zip.het luchtfilter box zit goed dicht?alle schroeven er in?pak een remreiniger of deo en spuit rond de spruitstuk,carb en luchtfilter aansluit punten.ik had 7,5-8,4 gr rollen er in met multivar.met zwaardere rollen trok voor geen mtr.de motor viel wel uit als ik t luchtschroef helemaal ingedraait heb.
Heb rond de plekken gespoten maar hij valt niet uit of gaat hoger lopensproeier 84 moet genoeg zijn ik had dat ook wel niet met zip.het luchtfilter box zit goed dicht?alle schroeven er in?pak een remreiniger of deo en spuit rond de spruitstuk,carb en luchtfilter aansluit punten.ik had 7,5-8,4 gr rollen er in met multivar.met zwaardere rollen trok voor geen mtr.de motor viel wel uit als ik t luchtschroef helemaal ingedraait heb.
ik had een tijdje terug de luchtfilter ontgrenst omdat een begrenste luchtfilter had ik een zware dip, betreft onderhoud valt dit enorm mee, laatse beurt is nog geen 1300km geleden, betreft carburateur deze is dit jaar erop gegaan nieuw en lijkt mij sterk dat dit stuk is all,Vreemd dat hij het eerst wel goed deed met een begrensde luchtfilter en later opeens niet meer. Zit je bougie goed aangedraaid en dop er goed op? Is er misschien achterstallig onderhoud betreft de staat van de luchtfilter/bougie?
Staat van de gasnaald ok? Vacuüm rubber (membraan) in de carburateur lucht dicht? Dit zijn de punten die ik zou checken. Ik zou hem ook proberen af te stellen op de basis betreft de luchtfilter in ieder geval.