Carbage Run 2010

Vandaag laatste spul allemaal binnengehad en gehaald voor de Golf. Zodra Inne hier zondag is gelijk even alles monteren :*

[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0495.jpg[/Ir]
[Ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0496.jpg[/Ir]

Omdat er 3 een: Ja komt wel goed instelling hebben en 1 een: Ooooo wat moet er nog veel gebeuren stres en ik heb het zo zwaar instelling heeft.

Hij is een pietje precies, je hebt de foto gezien er op is er op en niet uitgemeten enz gelul...

En nu zegt hij dat de andere 2 met hem het gevoel hebben dat ze met z'n 3en bezig zijn enz... ja sorry ik werk 100km verderop en zit intern ga niet elke avond op en neer rijden. Ten eerste ben ik dan meer aan het rijden dan aan het klussen. Ten 2de verstook ik 40e per rit...

Heb de andere 2 gesproken en die vinden hem ook zeiken iig 1 net zoals ik er over denk dus heb gezegd dat ik zaterdag tot een uur of 4 kan helpen.

Morgen heb ik een afspraak die ga ik niet verzetten, ga al later naar free festival om te kunnen helpen...

heheh dat soort dingens moet je ook niet doen, als je geen tijd hebt/100km van elkaar zit...

dalijk zitten jullie 4 met kut gevoel in auto, omdat hun zoiets hebben van '' wij hebben alles gedaan''

Ach bij ons in de groep hebben er ook meer gedaan dan andere, niks aan te doen vrees ik.

Wij hebben vandaag ook een bakkie geinstalleerd en het dak gerollert :D!

Onze koplampen zijn er mee opgehouden :X. Waarschijnlijk de schakelaar of of dim/grootlicht schakelaar. Vandaag naar kijken. Anders op het laatste moment maar rechstreeks vanaf de accu pakken met een schakelaartje.

Ook op het laatste moment nog bezig met de airco. Gisteren laten checken, blijkt er een miniem klein gaatje te zitten ergens waardoor hij in 3 dagen leegloopt. Kijken waar hij lek is gaat niet meer voor de start ;(. Vandaag maar even naar een airco-boer en laten vullen met een lek-stop-middel erbij. Dan maar hopen dat hij het 2 weken blijft doen. Anders is het weer een duur geintje |(

Ik heb daar dus geen connecties.... Da's de shit :(.
Anders had ik het wel allang gedaan... Iemand die weet waar je R12 kan scoren?? PM!

Op marktplaats zitten wat gasten die het doen. Zit er een in Rotterdam maar ook in Mijdrecht die R12 doen.

:D Pak het bakkie uit, shit geen sigaretten aansluiting maar gewoon 2 draadjes. Ff plug eraan gemaakt en het werkt :# Lekker beun! :winner:

Trouwens, voor bakkies moet men er rekening mee houden dat deze niet overal vrij te gebruiken zijn

In Tsjechie mag je alleen op FM zenden. AM gebruiken is verboden
In Duitsland mag je in sommige grensregio's niet zenden tussen 41-80FM
Bulgarije - Helemaal vrij
Slovakije - Mag alleen FM 1-40 en 70-80 gebruikt worden
Zwitserland - Helemaal vrij
Oostenrijk - Absoluut verboden een bakkie te gebruiken
Italie - heb je een vergunning nodig, truckers mogen alleen in FM40 mode gebruiken
Zwitserland - Idem italie

Back