This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Zijn er vorig jaar trouwens geen uitvallers geweest dan? Kan me het niet voorstellen namelijk, maar hoor d'r nooit iemand over

Wij hebben eindelijk ook een begin gemaakt aan de voyager.
heel de buitenkand geschuurd, radio en boxen geinstalleerd, eerste 3 van vele lampen die nog gaan volgen gemonteerd.

De dakkoffer en verstralers:

De beenruimte :W

Eerste stuk geschuurd

Ah valt nog wel mee dan

Eentje al op de 1e dag na een paar honderd km

Ik zou iig je koppeling ff checken, want daar zijn er een paar op uitgevallen. Zeker door de bergen is het handig om nog wat koppeling te hebben voordat je begint.

@Sander: Onze volvo had vorig jaar ook alleen maar pech, dus succes

We hadden trouwens toen wel 4 van de 7 vrouwen die meededen in ons team, misschien lag het daaraan

Jah... ik heb het gehoord toentertijd... De mondeo ging er fluitend doorheen toch?
Onze volvo is voor de rest oerdegelijk... Enkel kreeg hij het "effe warm" na 60km zonder KVS te moeten rijden...

Als het goed is zit de uitlaat er nu al onder... Kijken wat het verbruik dan doet, desnoods nog de labda-sensor vervangen. Indien dat nog geen verbetering geeft halen we gewoon effe de kop & inlaatspruitstuk los. Dan weten we iig zeker dat we alles hebben gecheckt en dat alles nog "heel" is...

Lekker bezig Maarten :W Jullie hebben iniedergeval geen ANWB pas nodig ofzo, jullie bellen gewoon Bas z'n pa en die stuurt dan wel een Kuzee vrachtwagen komen :+

Jow...

Heeft één van jullie het Volvo 740 GL (1990) handboek digitaal?? Ik zoek er namelijk eentje die ik kan uitprinten voor onderweg... (wel zo handig )

rooksysteem gefixt:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=oYe_5RznkW8"]YouTube- Rooksysteem voor Carbage Run 2010[/ame]

werkt aardig goed :W

Nog wel 1 probleem. zodra er wat vloeistof in de uitlaat is gepompt blijft hij overhevelen uit het reservoir. Weet iemand hier een oplossing voor?

het reservoir lager plaatsen als het inspuitpunt gaat niet omdat deze al op het laagste punt van de auto zit.

Ja jij ook he vieze !!!

teringzooi, volgend jaar mijn beurt. grr

Nog updates pronkie/sander ?

Nieuwe uitlaat zit erop, herrie is iig weg en de achterbank wordt ook niet meer zo heet :# (het grootste gat in pijp zat bovenop de pijp precies onder de achterbank hehe, je kon de stalen sluitingen van de gordels nieteens meer aanraken +ralf+)

Sander heeft hem vd week van beverwijk naar zoetermeer gereden en toen reedt hij 1:8. Maaaar....hij heeft maar 110 gereden en was in zijn eentje ipv met 4 man. Dus ik denk dat hij met volle bepakking nogsteeds 1:5 rijdt. Echt ff kijken wat we daaraan kunnen doen.

Echt niet goed hoor 1:5 ... daar word je echt gek van als je 2500km moet rijden (en daarna nog terug)

onze golf reed vorig jaar mooi 800/900 km op 1 tank!

ging wel maar 70 bergop en een top van 130 flink lang berg-af. maar toch.