Carbage Run 2010

Oja, jur gaat ook niet denk ik... want volgens mij zit hij wel in Assen dit weekend :+ (hij krijgt van z'n schoonvader vip kaarten voor superbike en motogp.... de bitch)

Wij zijn er sowieso bij. We weten alleen niet of we ergens aansluiten onderweg. We zien wel of we rond een bepaalde tijd ergens langs een meetingpoint rijden.

Laten we de meern als meeting point nemen.
Daar tussen half 9 en 9 uur zijn dan?
Krosje ga ik nog ff smsen en Sander PM anders even je nummer ofzo?

Yo...

Wij rijden waarschijnlijk die kant op in een Astra ipv de Volvo voor de RUN :X

Vandaag is hij uit de stalling gehaald en van Beverwijk naar Zoetermeer gereden. Rond Leiden maakte hij een gek geluid en in Stompwijk hebben we effe goed gekeken.
De motor was "vrij warm" en we konden er zonder problemen 4 liter koelvloeistof in mikken... (die er van onder weer uit kwam zetten).

Oftewel: Ons blok was goed.....:L

Hij staat nu weer achterop een sleeper richting Beverwijk waar hij de brug op gaat... Hopen dat het een slangetje is... Als het een scheurtje in het blok of radiateur is, zijn we dus goed de sjaak :)

Ander blokje van de sloop is dan geen optie?
Een lekke radiateur is natuurlijk helemaal geen probleem, trek er 1 vn onderdelenlijn of sloop, hooguit in een middagje ben je klaar.

Voor zover ik het kon zien was het gewoon een slang hoor Sander dus denk dat het allemaal wel meevalt. Maar morgen iig niet met de volvo denx..tenzij matthieu nu nog hard aan het sleutelen/beunen is :#

Zoals het er nu uitziet morgen toch met de Volvo :# Er zat dus een scheur in een KVS slang, wel op een kloteplek want heel het inlaatspruitstuk moest eraf. Ook was er in de 'werkplaats' geen goede slang, dus is het gefixed met 2 korte slangetjes van een vrachtwagen met als tussenstuk een doorgeslepen fietsstuur....en zo hoort het! :W

Ze zijn nu testritje aant maken...

tussen half negen en negen in de meern wordt voor ons lastig. Wij gaan waarschijnlijk pas om 9 uur vertreken vanuit Nieuwkoop, dwz dat we een half uur later in de Meern zijn. Als we redelijk op tijd zijn zal ik wel wat door het bakkie heen roepen.

Wat doen jullie eigenlijk s'avonds? aangezien het toch zo ver weg is hebben wij er een avondje Assen aan vastgeplakt. We gaan dus s'avonds uit in Assen. Zijn er nog meer mensen / teams die dit van plan waren? Of nog aanraders voor in Assen?

dus is het gefixed met 2 korte slangetjes van een vrachtwagen met als tussenstuk een doorgeslepen fietsstuur....en zo hoort het! :W

Nieuw signature!! :W

Wij rijden smiddags weer weg... aantal mensen hebben verplichtingen rond etenstijd... Bier drinken we die week al genoeg denks :D

Hhmm onze Volvo 940 rijdt 1:5 en er heeft minder power dan eerst (stotterd ook een btje alsof hij te rijk staat). Iemand een idee wat dat kan zijn? Misschien kapotte lambda of praat ik onzin? :)

Oja...er brand verder geen lambda-storingslampje oid in het dashboard. Mja...toerenteller,temp en benzinemeter doen het ook niet :D

Eerst hangen we er een nieuwe uitlaat onder. Deze is zo ontzettend lek, dat er misschien geen goede metingen gedaan kunnen worden. Effe een testritje & dan de labda loshalen. Als dat geen verschil oplevert, een nieuwe scoren.....:@

Trouwens, zijn mensen hier van plan een 27 Mhz bakkie te monteren? Zoja hebben jullie al wat?

Ben een leverancier tegen gekomen en miss met meer kunnen we korting krijgen :)

Onze uitlaat is gescheurd......
[ir]http://img815.imageshack.us/img815/4420/img00280201006281315.jpg[/ir]

Dus maar een nieuwe gehaald.
[ir]http://img197.imageshack.us/img197/4382/img00281201006281433.jpg[/ir]

Als we deze eronder hebben geklust gaan we opzoek naar ons benzine-slurp-probleem...
Rowan, 1:?? rijd jullie sloep?

Met gebruik in de stad lijkt de auto 1:3 te lopen, maar die rit naar westerbork (+/- 400 km) heeft ons maar iets meer dan een halve tank gekost..

Back