This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Dus.... 400km = hele tank?? of wil je zeggen dat 400km = halve tank = 30 liter?

Anyway.. wij gaan vd week weer aan de beun

400 km (= heen + terugreis) was iets meer dan halve tank. Ging toen 50 eurie benzine in.

Hehe... kijk: Benchmarken is altijd handig .

Wij reden dus 300km, en hadden een lege tank waar weer 57 liter inging...:X

ik hoop toch wel de 1:10 te kunnen halen met de kever we zien het vanzelf, anders maar wat vaker tanken (A)

hier ook zoiets, €90 op 400 nogwat km.
Zaterdag nog wel uit geweest in Assen. Beregezellig daar met die dronke gasten van de TT

Ik heb jullie trouwens nergens gezien. Wel een beetje de auto's in de gaten gehouden maar in ene waren die weg.

Wat was die mcgyver bus trouwens stoer. Met de koelkast, frituurpan, barbeque op gas, aggregaat en compressor :W

Die waren wel leip inderdaad 8P
Wij zijn tot na de speach niet lang meer gebleven. Genoeg andere dingen te doen helaas en ook nog 2 uur terug rijden.

Hehe... kijk: Benchmarken is altijd handig .

Wij reden dus 300km, en hadden een lege tank waar weer 57 liter inging...:X

Het draaiboek werd effe doorgenomen...

Ook een paar tips over hoe het te werk ging, maar het grootste idee erachter was samenkomen, je bolide showen, je stickers & nummers ophalen, bier drinken & hamburgers eten

Ff op de zaken vooruitlopen, gaat ie volgend jaar zeker door? Ff zeker weten voordat ik heel de winter in de garage zit voor niks

Mail ze eens....

Ik denk het wel.. vorig jaar 60 auto's. Nu 215, en ik denk dat ze volgend jaar gewoon weer willen rijden hoor

Jah... redelijk "druk" wordt dat inderdaad...

615 deelnemers tijdens het eindfeest +pippi+ (waarvan 16 vrouwen volgens mij )

Hey Inne weet niet of je hem nogsteeds hebt maar anders wilt Jur hem denk ik nogsteeds wel hebben.

Jullie hebben ook alleen maar pech met dat kut hok! Zonde man.

Btw, lekker dat 1:5 Komen wij aan met gemiddeld 1:18... puur snelweg zal wel 1:20 zijn, lekker toch. Diesel ook nog.