This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Inmiddels werkt de site alweer ... alleen kan ik alle modules opnieuw installeren, instellen etc.

Kutzooi man. Weer een paar uur werk en dan maar hopen dat hij het blijft doen. Er zal wel ergens een verborgen script geplant zijn. Ben er al 2 tegengekomen.

Het was de nieuwste die mijn hoster aan te bieden had. Had hem gister alweer aan de praat, maar nu is die ook al niet meer te bereiken .

EDIT: Lees net op de site van mn hoster dat er meerdere websites van hun gehacked zijn. Alles draait weer, en net was er een storing.
Gaat lekker allemaal . Kan nu heel mn opmaak weer gaan herstellen.

Nu maar weer verder over de Carbagerun

Hebben jullie de lijst gezien op http://wurst.nl/viewtopic.php?f=9&t=59 ?

Staan aardig wat dikke bakken bakken tussen :X

Last edited:
Net de jetta naar een apk billy gebracht, na 3 maanden 1 sec starten en hij liep als een zonnetje

Ben benieuwd wat er mis mee is

is het er zo erg aan toe dan? als het te lassen is'/was rot het in die 4000km niet 1x eronder uit hoor...

+ je weet wat je aan de auto hebt, als de motor verder betrouwbaar is, betaal ik liever met z'n (hoevelen jullie gaan) ff de reparatie kosten... ipv auto kopen waar jullie niks van weten.

Voor een handige lasser is het goed te doen volgend die vent.

Je hebt een punt, we gaan ook met 4 man... Rest vind de scorpio een goed alternatief (Ik ook wel hoor) , die gaat morgen bij die vent ff de brug op enz.

Onze voyager moet ook nog gekeurd worden . Ik heb er wel al in gereden en rijdt best prima met 3,3 v6, automaat en cruise control

Nee joh, gewoon benzine ! 1:8, 1:9 ongeveer. Maar we prefereren een comfortabele rit boven de wat hogere benzine kosten. We gaan ook met 4 man, dus als je dat deelt valt het best mee. (hoop ik :+)