This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Ben al blij dat er All Terrain banden onder zitten . anders had het nooit wat geworden. Ik miste alleen wel een diff-lock op steile hellingen. Maar een aanloop doet wonderen

Mailtje die ik net binnen krijg:

Leip...

Ik zie de finish in Italie al voor me... +/- 600gekken in 200 auto's op 1 plek...
Oeioei.. dat wordt drama

Pronk....thnx . Wat betreft de site... zit een linkfout in en er zal nog meer toegevoegd worden etc etc... komt wel goed allemaal

Last edited by a moderator:
Aankomst bij het Gardameer lijkt me echt prachtig, als je vanaf Como aankomt kun je mooi door al die galerij tunnels brullen aan de westkant :W

Als ik er aan denk zal ik het filmen voor je, had die passat er geen andere uitlaat onder hangen ?

Denk dat de jetta als een stervende stofzuiger klinkt in een tunnel...

maak er een klep ( vierkant rvs box met 3 openingen + een klep er in) op met 1 pijp door de demper en de ander open. zodat je die mechanisch/op lucht oid kan schakelen naar demper of open pijp.

Het is voor me gemaakt denk Maar heb een nieuwe huis gekocht en daar moet al mn tijd en geld dit jaar heen.

Het is voor me gemaakt denk

Dat is dus precies wat ik ook dacht hehe! Jammer, dat zou toch wel wat zijn een auto vol met Klaaswaal-boys

Wat doet iedereen hier trouwens allemaal met de auto? gebruiken jullie hem of schorsen jullie hem ook tot die tijd?

ik maak hem eerst apk klaar en ga er dan een tijdje in rijden om te kijken hoe die zich hou, en ook omdat m'n andere auto meer zuipt

Dat is bij mij juist andersom. Mijn vervoer - 1:28, carbage auto - 1:7?

Wat er met de auto gebeurt is mij 1 groot vraagteken.
Ik denk dat 1 van de jongens erin gaat rijden (als ze echt zo gek zijn).

Niet aankomend weekend maar het weekend daarop hopelijk de volvo motorisch in orde maken voor de run.