Carbage Run 2010

Als ie op gas loopt, zorg dan dat je zeker weet dat ie ook goed op benzine loopt. Onze liep vorig jaar alleen nog maar op gas, en dat is redelijk onhandig omdat je dan niet overal kan tanken...

Wij gaan morgen bij deze volvo kijken!

volvo.JPG

Gast zei net alleen dat de remslangen vervangen moeten worden...is dat een duur/lastig grapje? Verder moesten er geloof ik nieuwe banden op, voordeel is wel dat hij er dagelijks mee rijdt dus het ding heeft iig niet lang stil gestaan. Zit alleen geen airco in...vraag me af of we daar heel erg spijt van gaan krijgen :D

4 banden bij de sloop scoren.... effe praatje maken & gelijk de remleidingen als sponosoring meenemen...

Kijken of we dat met een babbel voor niks meekrijgen :)

Succes.... de binckhorst gaat je die echt niet geven :P

En ja die voyager van mij heeft een kapotte radiateur en koppakking. We krijgen geld terug van die gast om het te fixen, dat dan weer wel.
Maar we zitten nog er over te denken om heel dat ding terug te geven aan hem, en het volledige bedrag terug te vragen. (was ook een optie namelijk)

Koppakking vervangen heb ik namelijk niet zo veel zin in.... zacht gezegd.

4 banden bij de sloop scoren.... effe praatje maken & gelijk de remleidingen als sponosoring meenemen...

Kijken of we dat met een babbel voor niks meekrijgen :)

Als het bij banden en remleiding blijft zijn dat de kosten ook niet echt.
Wat voor bak is het trouwens? 940 ..?

En ja die voyager van mij heeft een kapotte radiateur en koppakking. We krijgen geld terug van die gast om het te fixen, dat dan weer wel.
Maar we zitten nog er over te denken om heel dat ding terug te geven aan hem, en het volledige bedrag terug te vragen. (was ook een optie namelijk)

Koppakking vervangen heb ik namelijk niet zo veel zin in.... zacht gezegd.

Is het een V6 dan en moeten beide koppen eraf?
Als je met het geld wat je terug krijgt weinig bij hoeft te leggen voor de onderdelen is het toch geen slecht idee?

Middagje + eventueel avond werk en het is voor mekaar, lekker de run doen en verpatsen die bak:W

Nops... heb een andere toko die het vast voor een leuk prijsje heeft.... Daarnaast heb je gewoon een paar banden nodig die bij de start 1,5 tot 2mm profiel heeft.... Meer dan heen & terug gaan we toch niet rijden :D

Als het bij banden en remleiding blijft zijn dat de kosten ook niet echt.
Wat voor bak is het trouwens? 940 ..?

Klopt...940.... Effe kijken morgen welk deel van de remleiding vervangen moet en hoe erg de banden er aan toe zijn (schuifmaat mee :))

Back