Carbage Run 2010

Is het een V6 dan en moeten beide koppen eraf?
Als je met het geld wat je terug krijgt weinig bij hoeft te leggen voor de onderdelen is het toch geen slecht idee?

Middagje + eventueel avond werk en het is voor mekaar, lekker de run doen en verpatsen die bak:W

Nee het is een 2,5.... 4 cilinder. Dus nog makkelijker.

Maare we zijn er uit, hij koopt hem terug. Jammer dan, alsnog opzoek naar wat anders.

Hier nog iemand die mee doet ! :W Team van totaal 3 man.

Atm druk aan het zoeken voor een bak (volvo 240/740, omega, audi 100/200 etc :P)

Hebben al een leuke Volvo 740 gespot die een mogelijke kanshebber is.

Doen wel behoorlijk wat mensen mee hier zo te zien :) Misschien een lijst maken met deelnemers @ 1e post ?

De Ford Explorer gaat bij ons na een maand(!) smoesjes en gedoe van de de verkoper niet meer door. Misschien maar goed ook...

Maar, nu een week verder hebben we al een ander hok gekocht waar we echt super blij mee zijn. Voor weinig kunnen kopen, en na onderzoek blijkt ook echt bijna alles gewoon te werken. Zelfs de airco :D.

Dit is 'm geworden:

foto0320verkleind.jpg

Een Jeep Cherokee Jamboree High Output. Gaat nog een soort hard ook, met z'n 180 pk's.

Nu kan het feest pas echt beginnen +ralf+

Last edited:
Hier nog iemand die mee doet ! :W Team van totaal 3 man.

Atm druk aan het zoeken voor een bak (volvo 240/740, omega, audi 100/200 etc :P)

Hebben al een leuke Volvo 740 gespot die een mogelijke kanshebber is.

Doen wel behoorlijk wat mensen mee hier zo te zien :) Misschien een lijst maken met deelnemers @ 1e post ?

Heel gaaf Lieuwe!

Wij doen ook al met 8 man mee uit Dokkum, hebben na de carbagerun leuke villa gehuurd in Spanje, gaat tof worden!

Jeroen gaat ook mee toch?

Die €500 is sowieso maar een richtlijn :P. Het gaat erom dat je in een ouwe gare aparte auto aan komt zetten. Er waren vorig jaar ook meerdere auto's die zeker meer als €500 hebben gekost. No problemo.
Als je maar met een aparte verschijning komt. En dat zal het worden!

Zo moet hij ongeveer worden (maar dan een stuk minder mooi :P):
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tiz22Lkq21w"]YouTube- Police Chase 4x4 vs running man[/ame]

Na de run plakken wij er nog een weekje aan in Rimini, waar dan ook 2 vrienden heen komen gevlogen. Perfecte vakantie :W

Ik bedoel het ook echt niet als commentaar hoor die 500e :D Het tegenovergestelde juist, als zo'n auto voor ca. 500e te krijgen is ga ik daar ook naar zoeken! Van mij part kom je in een auto van 5k aanzetten...boeiend! :D

Ik zag hier ook al advertenties voorbij kwamen waarvan het jammer was dat de auto €650 kostte. Dus ik denk ik meld het maar even :P

Het is natuurlijk ook maar hoe je er tegenover staat. Sommigen vinden het leuk om echt zo minimaal en gaar mogelijk die week door te komen (waar het eigenlijk om draait). Wij willen daarentegen met een aparte verschijning komen die we daarna ook misschien nog kunnen gebruiken.
Dan kom je vanzelf duurder uit :).

Morgenavond voor een auto kijken.

Audi 100 2.3 5 cilinder :W

Heel gaaf Lieuwe!

Wij doen ook al met 8 man mee uit Dokkum, hebben na de carbagerun leuke villa gehuurd in Spanje, gaat tof worden!

Jeroen gaat ook mee toch?

Jeroen idd en nog iemand uit Groningen. Wat voor Dokkumer malloten gaan er allemaal mee ?

Vandaag onze aanwinst eens getest:

1058eix.jpg

Resultaat:
xpmo1x.jpg

Wat een meesterbak zeg. In de 4wd sleept dat ding je echt bijna overal doorheen.
Denk dat ik er een nieuwe hobby bij heb :P. Laat de bergen maar komen onderweg!! :W

Last edited:
Back