Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Ja en wat is daar zo intresant aan om te vertellen dan?

Ik heb al 2 dagen niet gespeelt maar dat zal jullie worst wezen:p
 
Ik ook, maar dat komt door school.

Sffs trg thuis tot zondag, eerste wat ik doe is koffie zetten en doorperen tot level 60 vandaag. :D
 
Ben nu 3e Prestige lvl 45:).

Ik speel ook bijna alleen maar FFA hoor, vind het juist leuk om in mijn 1tje alles wat beweegt kapot te schieten :D
 
Vanmiddag even op hardened uitgespeeld, zodat ik daarvoor een trophy kreeg en ook alle intel gevonden :) Nu veteran nog :( Vond die missie dat je naar makarov's vakantiehuisje moet echt kut op het einde.. Als ik kei hard rende met wat schieten werd ik dood geschoten, en als ik eerst iedereen dood schoot en dan wilde aanlopen ontplofte er iedere keer een mortier voor me neus :?
 
Paar dagen geleden een filmpje gemaakt hoe je een van die special ops missies super eenvoudig op hardned uitspeel:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yYxayoqPSl8"]YouTube- MW2[/ame]

:D
 
had beter 1 op veteran gezien, ik snap ook niet waarom mensen de missions op hardened doen, als je gelijk veteran doet heb je alles
 
Ik begin mijzelf een beetje te haten, ik betrap mij er vaak op dat ik steeds vaker en vaker gewoon op 1 punt wat blijf rondhangen, normaal liep ik de hele map rond.

Maar keer op keer die killstreaks halen, vandaag 1 keer gespeeld, 3 matchen telkens tot de chopper gunner kunnen gaan, voel me wel schuldig tov de rest. :p
Als ik eenmaal die chopper gunner heb gehad, of eender welke killstreak ben ik wel pleite, ga ik lekker knifen en lopen en doen. :D
 
Dat doet iedereen wel denk ik:), ook de mensen die zeggen dat ze nooit campen doen dat wel eens. Ik ook als ik moe ben doe ik alles relaxt vanuit een hoekje
 
wat zijn nu de beste killstreaks? Mij viel het op dat bij mw1 gewoon de airstreak meetelde voor de chopper.

Dit is bij mw2 jammer genoeg niet. Want je krijgt de volgende killstreak pas als je de tegenstander zelf doodschiet en niet bv. met een sentrygun.
 
Klopt, care package en sentry guns tellen niet mee, de beste streaks zijn imo Harrier, pavelow, choppergunner
 
ik heb vandaag nu al 3x gehad dat als ik call of duty online aan het spelen was ik aan het eind van de game gewoon weer weg was van de server, 3x toe een andere server. Het spel begon te zeuren over dat er een bepaalde lijst niet overeenstemde met die van de server. Probleem bij meerderen bekend?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top