Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Hoe zit het dit maal eigenlijk met prestige?
Als je begint aan prestige moet je dan weer alle challenges opnieuw halen?
Of wat blijft er staan..
Anders mooi op lvl 70 blijven hangen en alles halen.
 
zit eindelijk weer over de 1.50 kill/death ratio, in het begin wel goed verneukt ja
zit nu level 40 2e prestige :D

add me als je wilt op ps3: Daniel072
 
Leuk..
Zijn dus hacks dat je naar 10th prestige kan gaan en direct alle emblems en titles.

Is dus echt lame!! zie je dus dadelijk hoop figuren rond rennen die 10th prestige zijn en door mannetjes die net beginnen worden afgeknalt :P
Zieligertss
 
Leuk..
Zijn dus hacks dat je naar 10th prestige kan gaan en direct alle emblems en titles.

Is dus echt lame!! zie je dus dadelijk hoop figuren rond rennen die 10th prestige zijn en door mannetjes die net beginnen worden afgeknalt :P
Zieligertss
Zo zie je maar X-box loopt altijd achter:P, op de PS3 hebben al zo'n 500.000 mensen dat gedaan nu is het gelukkig gepatched
 
Gelukkig maar dat de xbox achter loopt.

Teminste niet duizende cheaters/hackers net zoals op de PS3 :P

Al dat volk maar lekker op de PS3 blijven :)
 
Zit alweer level 58, kills death/ratio zit ook over de 1 zag ik net, heb er niet eens opgelet. Sta wel altijd in de top 3 en meestal zelfs eerste. :)

Ben nu wat aant kloten met challenges halen, anders zou ik echt wel een dikke kills/death ratio hebben. :D

Begin ook stilletjes beter en beter te worden, maar soms erger ik mij gewoon aan gasten die gewoon bijna TE goed zijn.
 
Ik zit nu op de 1.30 kill/death ratio! Heb nu bijna de 1ste prestige.. level 66 ofzo nu..

Voeg me toe als je een keer wil spelen op de xbox360: DeadalosX
 
Ben gistere eindelijk lvl 70 geworden, geen Prestige voor mij.
Kan ik weer overnieuw met alles beginnen, weinig zin in.
Ook Fall gehaald voor de Acr, alles unlockt en nu naar 350 headshots!:|
 
Jup behalve de prestige challenges die je na je 1e lvl 70 krijgt.

Maar dan hou je het plezier als je ze steeds weer moet zien te halen, net zoals sommige emblems en titles waarbij je persé prestige moet gaan
 
Ja, dat zou dan de enige reden zijn om echt alles te halen.
Maar heb nou 250 headshots met acr, en red tiger met p90.
Anders zou ik dat allemaal weer opnieuw moeten doen, geen zin in:P
Dus blijf lekker op lvl 70 knallen.
 
Ik ben weer verder gegaan met Battlefield: Bad company. Ik mis het toch wel bij COD dat je niet even in een jeep kan stappen en rond kan crossen.
 
Gister best lekker gespeeld, van 27 maar 38 1e prestige :W

Echt een heerlijk gevoel om iedere keer weer die challenges te halen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top