This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Maak een 180 (half rondje dus) met een controller en daarna een 180 met een muis. Dan zal je zien dat het met een muis dus veel beter loopt en beweegt.
 
Heerlijk is dat altijd, dat alles precies gaat zoals je wilt. In wasteland heb ik ook m'n record neergezet van 32-4. Met een m4a1 door de bosjes heen rossen als een gnoe }).
 
Wasteland is ook mijn record inderdaad, zat rond de 55/60 - 4, moest weer doodgaan om m'n killstreaks te halen lol 8P
 
wasteland is juist een kut level met die magnetische bunker, elke gamer geilt op die bunker en ze trappen er steeds weer in.

Geef mij Highrise maar 40-2 met p90, marathon, lightwight en commando joo
 
Speel eigenlijk wel altijd met Commando Pro, Marathon Pro en Stopping Power Pro, varieert natuurlijk per mode/map maar dat is toch echt de meest gebruikte voor mij
 
Vandaag voor de 1e keer online gedaan, niveau ligt best hoog haha. Matchmaking werkt ook niet, kwam als lvl 1 speler bij allemaal lvl 60-70... Toch nog meer kills over weten te houden dan deaths. Nu weer verder met de campaign uitspelen.
 
Geef mij Highrise maar 40-2 met p90, marathon, lightwight en commando joo

Dan heb ik dus echt een gruwelijke hekel aan jou . Beetje kansloos heen en weer rennen zodat je niet geraakt kan worden en dan maar van dichtbij knifen of een dikke spray met de p90. Die combinatie die jij hebt hadden ze echt niet mogelijk moeten maken in het spel imho, nofi. Marathon en lightweight laat je oneindig met 50km/u door het veld heen rennen.

Dan snap ik btw ook gelijk je ratio van 2+
 
Ik kan echt niet tegen die kut bunnyhoppers, en al helemaal niet tegen mensen die je zien en gelijk gaan liggen. :L

Echt pissed word ik daar van.
 
Woohoo alle Specops sterren binnen, der zaten echt een paar verotte missies bij. Een aantal gelukkig met zn 2-en en teamspeak kunnen doen :W
 
Ik kan echt niet tegen die kut bunnyhoppers, en al helemaal niet tegen mensen die je zien en gelijk gaan liggen. :L

Echt pissed word ik daar van.

Dat vind ik dan weer wel een correcte en tactisch logische actie. Als je iemand ziet ga je irl niet als een mongool sprinten + knifen, of springen
 
Ik heb inderdaad ook meer hekel aan die gasten die gelijk als een stelletje halo verslaafden beginnen te springen 8P

En dat van dat liggen.... jah dat is een tactiek, maar vind het wel irritant
 

Waarom zou ik niet geraakt kunnen worden?:# dat ligt dan meer aan jezelf als de knife speler.

Ik heb zelf een hekel aan die heartbeat crap, in een hoekje gaan zitten wachten op de bliep en hopen dat er een rood rondje tevoorschijn komt, dan ga ik liever monopoly spelen daar heb je dan meer actie mee:!

Imo is het gewoon de hardste own als je stuk voor stuk je mes door vlees haalt
 
Status
Not open for further replies.