ricksplace
Well-Known Member
ik kan een dpr model c21 voor piag. kopen. Heeft iemand hier ervaringen mee?
P.S. ik ga hem gebruiken op een evo 6.
mvg rick.
P.S. ik ga hem gebruiken op een evo 6.
mvg rick.
MHR NEOS said:rick neem m gewoon op die rox van die kelvin maakt c-21 zo een mooi geluidtje veel beter al c20 doe t gewoon k spreek je zo wel laterz
Titera said:ik dacht dat die pijpen werden gemaakt op bestelling voor bepaalde combo's van cilinder en carb
er is ook een drp mhr team 03 model voor mina gekopieert van pia dus dat kan gewoon.streetje said:Ik denk niet dat er iemand hier ervaring mee heeft. Verder vindt ik het wel appart dat je een piaggio dpr model maakt van een uitlaat die er nog niet is voor piaggio...
Ik had gewoon een Mina pijp onder me scooter hangen hoor. Op straat is dat niet te doen, maar op een testbank maakt dat natuurlijk geen drol uit.paulyamaha said:ik neem aan dat ze gewoon de bouw van een c21 mina hebben gebruikt en dit dan passend op een pia.
kijk maar naar bv mol met zijn test van een vtm mina... had t meeste vermogen van de pijpjes die getest waren.
jeffreyrovaart said:pijp is 100 procent zelfde,heb m ook gezien en opgemeten en vergeleken.
Mol said:Ik had gewoon een Mina pijp onder me scooter hangen hoor. Op straat is dat niet te doen, maar op een testbank maakt dat natuurlijk geen drol uit.