C21 Dpr voor piag.

Advertisement - register to remove this

Beetje gaar. Er is geen c21 voor pia. Hoe komen ze dan aan het model 8P
En hoe kan iemand hier nauw zeggen of dat gaat lopen. Die pijp is op bestelling gemaakt. Waarom vraag je dat neit aan de vorige eigenaar.

Ik denk niet dat er iemand hier ervaring mee heeft. Verder vindt ik het wel appart dat je een piaggio dpr model maakt van een uitlaat die er nog niet is voor piaggio...

ik neem aan dat ze gewoon de bouw van een c21 mina hebben gebruikt en dit dan passend op een pia.

kijk maar naar bv mol met zijn test van een vtm mina... had t meeste vermogen van de pijpjes die getest waren.

streetje said:
Ik denk niet dat er iemand hier ervaring mee heeft. Verder vindt ik het wel appart dat je een piaggio dpr model maakt van een uitlaat die er nog niet is voor piaggio...
er is ook een drp mhr team 03 model voor mina gekopieert van pia dus dat kan gewoon. :)

alleen dan is er nog de vraag of het werkt...

als je geld "teveel" hebt om te testen met het risico dat de uitlaat minder presteerd dan een bestaande pia pijp... dan kan je het doen :)

Hopelijk staar je je niet blind op de scores van de pijp op mina , want het kan nog weleens tegen gaan vallen.

Geloof dat de powerband van de c21 tussen de 13.500 en 14.500 ligt...
Ik weet niet wat jou team draaid...

edit : zie ik nu pas 8P Je gaat m op een evo zetten dus :#

Last edited:
op de setup van marco had ie idd een bizar brede powerband...

jaamer dat je dit niet kan vergelijken omdat:
1. jij rijdt geen mina
2. jij rijdt geen speed (hele setup is anders)
3. de pijp kan niet 100% hetzelfde zijn...

paulyamaha said:
ik neem aan dat ze gewoon de bouw van een c21 mina hebben gebruikt en dit dan passend op een pia.

kijk maar naar bv mol met zijn test van een vtm mina... had t meeste vermogen van de pijpjes die getest waren.
Ik had gewoon een Mina pijp onder me scooter hangen hoor. Op straat is dat niet te doen, maar op een testbank maakt dat natuurlijk geen drol uit.

Mol said:
Ik had gewoon een Mina pijp onder me scooter hangen hoor. Op straat is dat niet te doen, maar op een testbank maakt dat natuurlijk geen drol uit.

weet ik, ik wil slechts aangeven dat de bouw van een mina pijp cekrel wel goed kan zijn voor een pia

omdat eerder in dit topic aangegeven werd dat dat niet het geval zou zijn.

Last edited:
Back