This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.
foto's geeft altijd bedrog

heb geen c16 en c20 bij de hand liggen... als mensen nou even meten vanaf begin bocht(hart flens) tot eind conus kunnen we het even vergelijken
 
Marco_v_W said:
foto's geeft altijd bedrog

heb geen c16 en c20 bij de hand liggen... als mensen nou even meten vanaf begin bocht(hart flens) tot eind conus kunnen we het even vergelijken

Ik heb hier een bida c20 naast me liggen, maar das pia
dus geen hart flens.
ik meet em wel ff helemaal vanf het eind (waar de veerhaak-oogjes zitten)

Pia bida C20 +/- 61.5 cm
 
Hij is wel poepiegeil 8)

Voorbocht lijkt wel een stuk rechter dan c20, hij heeft niet zo`n "haarspeldbocht" erin.

Wel vreemd dat ie achter opeens een knik naar binnen toe heeft. Ben benieuwd hoe het staat onder een scootah (maybe mogelijke problemen @ rox ivm achtervelg? )

Ook makkelijker spanningsvrij ophangen

Maar ziet er netjes uit... Ik stel mijn scoot beschikbaar voor eventuele testrun , je mag me komen halen met aanhanger en dan gaan we een dagje testen met scootbenzine op mijn kosten 8P.
 
Lars#Dragster said:
echt vet, zal de Bidalot C21 nu ook komen?

Reken er maar niet op...er komen zoiewzo voorlopig geen bidalots meer. Kijk maar even op scootparts.nl..staat dat bidalot ff niks meer levert omdat de fabriek de prijzen achtelijk hoog heeft gemaakt.

Erg mooie pijp trouwens...
 
Last edited:
ik vind het ding uberlelijk, zeker dat blauw van die lasnaden. lijkt net een apgelapte pijp en dan nog maar te zwijgen van die lelijke ophaning,, in de vuilbak ermee
 
Marco_v_W said:
foto's geeft altijd bedrog

heb geen c16 en c20 bij de hand liggen... als mensen nou even meten vanaf begin bocht(hart flens) tot eind conus kunnen we het even vergelijken

Ik heb net ff mijn Bida C20 (mina) nagemeten en zit met flens gemonteerd op grofweg 67cm, met tailpipe meegerekend zit ie op de + - 88 cm.
 
met de c21 kom ik ook ong. op die waarde uit...

zal ff een c20 geregelen zodat ik het precies 2 keer op de zelfde manier na kan rekenen..

en voor mensen die denken dat het op een c16 lijkt, NO WAY
 
Marco_v_W said:
met de c21 kom ik ook ong. op die waarde uit...

zal ff een c20 geregelen zodat ik het precies 2 keer op de zelfde manier na kan rekenen..

en voor mensen die denken dat het op een c16 lijkt, NO WAY

Ik denk dat ze dat zeggen omdat die demper van de c21 ook recht loopt maar dat zegt helemaal niks.
 
Marco_v_W said:
met de c21 kom ik ook ong. op die waarde uit...

zal ff een c20 geregelen zodat ik het precies 2 keer op de zelfde manier na kan rekenen..

en voor mensen die denken dat het op een c16 lijkt, NO WAY

Idd beter alletwee zelf meten, dan weet je het zeker

Zo op het eerste gezicht zitten er in de diameters geen schokkende veranderingen, of wel?
 
ja hoor, marco heeft em wel weer liggen thuis
maar idd ubergeile pijp!echt te vet, ze hebben ook een sierkunstje gemaakt van die lasnaden
 
zodra ik even een c20 hier heb kan ik er meer over kwijt...

ander leuk detail is... de flens diameter is verkleind, deze loopt nu gelijk over aan stnd speed uitlaatpoort @27mm
 
Marco_v_W said:
zodra ik even een c20 hier heb kan ik er meer over kwijt...

ander leuk detail is... de flens diameter is verkleind, deze loopt nu gelijk over aan stnd speed uitlaatpoort @27mm

Smallere flens = meer koppel toch?

tenminste dat had ik ergens opgevat

De voorbocht is toch wel geperst... @ plaatje van catalogus leek het meer een hr2 bocht.
 
Status
Not open for further replies.