F Fastnext Well-Known Member 4 May 2004 #1 hey mannen ik heb een vraagje ik heb een spirit en ik zou die heel graag op trekken zetten maar liefst alles van malossi der opzetten . maarja ik twijfel van krukas 12 mm pen of 10 mm pen enzo. pls help mij
hey mannen ik heb een vraagje ik heb een spirit en ik zou die heel graag op trekken zetten maar liefst alles van malossi der opzetten . maarja ik twijfel van krukas 12 mm pen of 10 mm pen enzo. pls help mij
dieselmaniac Zupermen 5 May 2004 #81 scooters vragen doe je niet hier maar in het vraag & aanbod gedeelte Upvote 0 Downvote
F Fastnext Well-Known Member 5 May 2004 #82 dat zie je toch en dat voel je toch of hij licht of zwaar is. en of hij niet zwart eruit ziet van buiten ? Upvote 0 Downvote
dat zie je toch en dat voel je toch of hij licht of zwaar is. en of hij niet zwart eruit ziet van buiten ?
dieselmaniac Zupermen 5 May 2004 #83 dat maakt helemaal niet uit... hoe de buitenkant eruit ziet... ER bestaat geen dr 70 alu weegt ie evenveel als je st. cilinder? Upvote 0 Downvote
dat maakt helemaal niet uit... hoe de buitenkant eruit ziet... ER bestaat geen dr 70 alu weegt ie evenveel als je st. cilinder?
F Fastnext Well-Known Member 5 May 2004 #84 totaal niet hij is zo licht als een veer . hoeveel is de prijs ongeveer van een piaggio sp zip met polini ongeveer Upvote 0 Downvote
totaal niet hij is zo licht als een veer . hoeveel is de prijs ongeveer van een piaggio sp zip met polini ongeveer
R Razma Well-Known Member 5 May 2004 #85 dit gaat echt nergens heen... je stelt alle vragen door elkaar, je luistert niet naar advies en het leidt nergens toe... deze topic gaat closed: weet je wel wat je wil vragen, vraag het dan duidelijk ! Upvote 0 Downvote
dit gaat echt nergens heen... je stelt alle vragen door elkaar, je luistert niet naar advies en het leidt nergens toe... deze topic gaat closed: weet je wel wat je wil vragen, vraag het dan duidelijk !